Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Chceš si dobre si zarobiť? Ak komunikuješ v angličtine neváhaj a pridaj sa k nám! Poď pracovať ako helpdesk operátor. Možnosť HOMEOFFICE!
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 190 EUR/mesiac+ bonusy za výkon a nočné odpracované hodiny cca 400-500 EUR/mesiac
1 190 EUR/mesiac+ bonusy za výkon a nočné odpracované hodiny cca 400-500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak máte úroveň angličtiny B2 a viac a neprekáža Vám pracovať v poobedných hodinách, potom je pre Vás táto práca ako stvorená.
Pridajte sa do teamu podpory zákazníkov pre americký trh.
Ak Vás ponuka zaujala pošlite nám prosím svoj životopis.
Všetko Vás naučíme! Počas prvých troch mesiacov dostanete detailné školenie na pobočke v Bratislave/Košiciach.
Po štyroch mesiacoch je možnosť pracovať formou HOME OFFICE. Všetko závisí od výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, od pandemickej situácie a od pokynov od nadriadených.
Vaša práca bude spočívať najmä v:
- každodenná komunikácia so zákazníkmi v anglickom jazyku
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Pridajte sa do teamu podpory zákazníkov pre americký trh.
Ak Vás ponuka zaujala pošlite nám prosím svoj životopis.
Všetko Vás naučíme! Počas prvých troch mesiacov dostanete detailné školenie na pobočke v Bratislave/Košiciach.
Po štyroch mesiacoch je možnosť pracovať formou HOME OFFICE. Všetko závisí od výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, od pandemickej situácie a od pokynov od nadriadených.
Vaša práca bude spočívať najmä v:
- každodenná komunikácia so zákazníkmi v anglickom jazyku
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Zamestnanecké výhody, benefity
Možnosť homeoffice
Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
Kariérny rozvoj
Práca v stabilnej spoločnosti
Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
Kariérny rozvoj
Práca v stabilnej spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Ponuka je vhodná aj pre kandidátov, ktorí majú predchádzajúcu skúsenosť napr. z oblasti gastra, z predaja, výroby, z oblasti ľudských zdrojov, logistiky alebo napríklad hotelierstva.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Medzinárodná spoločnosť so sídlom v Bratislave
Medzinárodná spoločnosť so sídlom v Bratislave
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- plynulá a sebavedomá komunikácia v anglickom jazyku
- dobré komunikačné zručnosti, orientácia na zákazníka
- flexibilita (práca na zmeny)
- odolnosť voči stresu
- dobré komunikačné zručnosti, orientácia na zákazníka
- flexibilita (práca na zmeny)
- odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4335254
Dátum zverejnenia: 21.5.2022
2022-05-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Čašník, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 190 EUR/mesiac