Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Nadobudni nové skúsenosti ako cash analytik, potrebná iba Angličtina ! (Bratislava)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 EUR/mesiacOd 1 150 EUR/brutto v závislosti od zručností, znalostí a skúseností kandidáta. Dodatočná kompenzácia za prácu na zmeny/víkendy až do výšky 500 eur.
1 150 EUR/mesiacOd 1 150 EUR/brutto v závislosti od zručností, znalostí a skúseností kandidáta. Dodatočná kompenzácia za prácu na zmeny/víkendy až do výšky 500 eur.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme anglicky hovoriacich špecialistov zákazníckej podpory pre nášho významného klienta, najväčšieho poskytovateľa telekomunikačných služieb v Severnej Amerike!
Považuješ sa za komunikatívneho človeka, ktorý dokáže vyriešiť vzniknuté problémy? Chcel by si mať pracovnú dobu, ktorá začína v popoludňajších hodinách? Staň sa Agentom zákazníckej podpory pre Shared Service Centrum v Bratislave.
Školenie bude virtuálne (1. mesiac) a bude prebiehať aj priamo na pobočke (2. mesiac). To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených.
Ak radi komunikujete v angličtine a pomáhate ľuďom, pošlite nám svoj životopis!
Náplň práce:
• Podpora a asistencia medzinárodným zákazníkom s ich požiadavkami
• Možnosť využiť odborné znalosti o produktoch spoločnosti pri riešení každého problému
• Pracovný čas na dve zmeny od 14 -23 , 19 - 4
• Nočné zmeny so super bonusmi!
Považuješ sa za komunikatívneho človeka, ktorý dokáže vyriešiť vzniknuté problémy? Chcel by si mať pracovnú dobu, ktorá začína v popoludňajších hodinách? Staň sa Agentom zákazníckej podpory pre Shared Service Centrum v Bratislave.
Školenie bude virtuálne (1. mesiac) a bude prebiehať aj priamo na pobočke (2. mesiac). To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených.
Ak radi komunikujete v angličtine a pomáhate ľuďom, pošlite nám svoj životopis!
Náplň práce:
• Podpora a asistencia medzinárodným zákazníkom s ich požiadavkami
• Možnosť využiť odborné znalosti o produktoch spoločnosti pri riešení každého problému
• Pracovný čas na dve zmeny od 14 -23 , 19 - 4
• Nočné zmeny so super bonusmi!
Zamestnanecké výhody, benefity
• Životné poistenie
• Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
• Kariérny rozvoj
• Parkovanie zdarma
• Práca z domu
• Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
• Kariérny rozvoj
• Parkovanie zdarma
• Práca z domu
Informácie o výberovom konaní
práca vhodná aj pre čašníkov, predajcov a podobne stačí byť dostatočné komunikačný v anglickom jazyku
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Významný medzinárodný klient
Významný medzinárodný klient
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Plynulá angličtina
• Vynikajúce komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - nočné/víkendy)
• Odolnosť voči stresu
• Chuť pracovať v medzinárodnom prostredí
• Vynikajúce komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - nočné/víkendy)
• Odolnosť voči stresu
• Chuť pracovať v medzinárodnom prostredí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4334991
Dátum zverejnenia: 20.5.2022
2022-05-20
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Čašník, Helpdesk operátor, Odborný predajca, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac