Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Contact Center Associate with Czech (can be performed from any location in Czech republic!)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacthe final salary depends on the candidate's experience and skills
1 300 EUR/mesiacthe final salary depends on the candidate's experience and skills
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Home Office based role - can be performed from any location in Czech republic.
For our successful client, a large, strong, international company, we are looking for an active Czech and English-speaking candidate for the position of HR Contact Center Associate with Czech and English. We are looking for a flexible person to become first line support for internal employees in all HR queries.
Job description:
- responsible for answering the phone calls/emails addressed to ERC (HR basic questions)
- receive HR queries in English and Czech via phone, email or other communication channels
- resolve HR queries by referring to documentation such as frequently asked questions and standard operating procedures
- Communicate both verbally and in written form with the employees to explain and resolve queries
- Be part of a team that actively seeks employee feedback to improve levels of service
For our successful client, a large, strong, international company, we are looking for an active Czech and English-speaking candidate for the position of HR Contact Center Associate with Czech and English. We are looking for a flexible person to become first line support for internal employees in all HR queries.
Job description:
- responsible for answering the phone calls/emails addressed to ERC (HR basic questions)
- receive HR queries in English and Czech via phone, email or other communication channels
- resolve HR queries by referring to documentation such as frequently asked questions and standard operating procedures
- Communicate both verbally and in written form with the employees to explain and resolve queries
- Be part of a team that actively seeks employee feedback to improve levels of service
Zamestnanecké výhody, benefity
- Shift working patterns: 7 - 15:30 and 11:30 - 20:00
- Employee referral program bonus
- Life insurance
- Medical care
- Possible internal and/or international growth
- Employee referral program bonus
- Life insurance
- Medical care
- Possible internal and/or international growth
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Established, international company operating in many countries around the world. It focuses on building a first-class customer experience. They are looking for a talented person in their team who is smart, focused on results and will profess a corporate culture.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Český jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Fluent in Czech and English
- HR/Customer sevice experience is an advantage
- Computer literacy (Windows, MS Office)
- Flexibility
- HR/Customer sevice experience is an advantage
- Computer literacy (Windows, MS Office)
- Flexibility
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4334323
Dátum zverejnenia: 20.5.2022
2022-05-20
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR asistent Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac