HR Contact Center Associate with Czech (can be performed from any location in Czech republic!)

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacthe final salary depends on the candidate's experience and skills

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Home Office based role - can be performed from any location in Czech republic.

For our successful client, a large, strong, international company, we are looking for an active Czech and English-speaking candidate for the position of HR Contact Center Associate with Czech and English. We are looking for a flexible person to become first line support for internal employees in all HR queries.

Job description:
- responsible for answering the phone calls/emails addressed to ERC (HR basic questions)
- receive HR queries in English and Czech via phone, email or other communication channels
- resolve HR queries by referring to documentation such as frequently asked questions and standard operating procedures
- Communicate both verbally and in written form with the employees to explain and resolve queries
- Be part of a team that actively seeks employee feedback to improve levels of service

Zamestnanecké výhody, benefity

- Shift working patterns: 7 - 15:30 and 11:30 - 20:00
- Employee referral program bonus
- Life insurance
- Medical care
- Possible internal and/or international growth

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Established, international company operating in many countries around the world. It focuses on building a first-class customer experience. They are looking for a talented person in their team who is smart, focused on results and will profess a corporate culture.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Český jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Fluent in Czech and English
- HR/Customer sevice experience is an advantage
- Computer literacy (Windows, MS Office)
- Flexibility

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4334323  Dátum zverejnenia: 20.5.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac