Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Komunikuješ v anglickom jazyku, chceš pracovať z domu a dobre si zarobiť? Pridaj sa k nám a poď pracovať ako helpdesk operátor.
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 220 EUR/mesiac+ bonusy za výkon a nočné odpracované hodiny cca 400-500 EUR/mesiac
1 220 EUR/mesiac+ bonusy za výkon a nočné odpracované hodiny cca 400-500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak nemáte radi ranné vstávanie, baví Vás komunikácia v angličtine a ste technický typ, pridajte sa k nám staňte sa zamestnancom v stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Ak máte úroveň angličtiny B2 a viac, ste flexibilný a neprekáža Vám práca z domu, potom je pre Vás táto práca ako stvorená. Pridajte sa do teamu technickej podpory zákazníkov pre americký trh.
Ak Vás ponuka zaujala pošlite nám prosím svoj životopis.
Dostanete detailné školenie, ktoré bude prvé 3 týždne virtuálne, neskôr bude prebiehať 2 mesiace na pobočke v Bratislave - to, či po uplynutí skúšobnej doby bude Vaše ďalšie pracovné zaradenie v kancelárií alebo formou home office, bude závisieť od výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, od pandemickej situácie a od pokynov od nadriadených.
Vaša práca bude spočívať najmä v:
- každodenná komunikácia so zákazníkmi v anglickom jazyku
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Ak máte úroveň angličtiny B2 a viac, ste flexibilný a neprekáža Vám práca z domu, potom je pre Vás táto práca ako stvorená. Pridajte sa do teamu technickej podpory zákazníkov pre americký trh.
Ak Vás ponuka zaujala pošlite nám prosím svoj životopis.
Dostanete detailné školenie, ktoré bude prvé 3 týždne virtuálne, neskôr bude prebiehať 2 mesiace na pobočke v Bratislave - to, či po uplynutí skúšobnej doby bude Vaše ďalšie pracovné zaradenie v kancelárií alebo formou home office, bude závisieť od výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, od pandemickej situácie a od pokynov od nadriadených.
Vaša práca bude spočívať najmä v:
- každodenná komunikácia so zákazníkmi v anglickom jazyku
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Medzinárodná spoločnosť so sídlom v Bratislave
Medzinárodná spoločnosť so sídlom v Bratislave
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- plynulá a sebavedomá komunikácia v anglickom jazyku
- dobré komunikačné zručnosti, orientácia na zákazníka
- flexibilita (práca na zmeny)
- odolnosť voči stresu
- dobré komunikačné zručnosti, orientácia na zákazníka
- flexibilita (práca na zmeny)
- odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4329470
Dátum zverejnenia: 14.5.2022
2022-05-14
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 220 EUR/mesiac