Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracuj ako customer support - zarábaj ako manažér ! Aj bez skúsenosti, potrebný Anglický jazyk. (Bratislava)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
by agreement
by agreement
Mzdové podmienky (brutto)
1 220 EUR/mesiacUvádzaná je minimálna výška základnej mzdy. Možnosť privyrobiť si na príplatkoch max. 500EUR/mesiac
1 220 EUR/mesiacUvádzaná je minimálna výška základnej mzdy. Možnosť privyrobiť si na príplatkoch max. 500EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre stabilnú medzinárodnú spoločnosť so sídlom v Bratislave hľadáme špecialistu zákazníckej podpory. Chcete skúsiť niečo nové a dobre si privyrobiť? Neváhajte nám poslať Váš životopis.
Vašou úlohou bude:
- riešiť telefonické požiadavky klientov v oblasti internetových, TV a telekomunikačných služieb, výhradne prichádzajúce hovory (žiadna ponuka služieb alebo predaj)
- trpezlivo pre klienta hľadať vhodné riešenie jeho požiadavky v spolupráci s technickou podporou
- navigovať zákazníka pri technických problémoch
- komunikovať výhradne v AJ s americkými zákazníkmi, min. B2 je nevyhnutnosť
- vytvárať pre klienta príjemný prvý kontakt a prispeješ tak k budovaniu vzťahov s klientom
- zmeny v poobedňajších a nočných hodinách
Školenie bude 1. mesiac virtuálne, 2. a 3. priamo na pobočke. To, či Vaše ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou Home Office, bude závisieť od Vašej šikovnosti, sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených.
Vašou úlohou bude:
- riešiť telefonické požiadavky klientov v oblasti internetových, TV a telekomunikačných služieb, výhradne prichádzajúce hovory (žiadna ponuka služieb alebo predaj)
- trpezlivo pre klienta hľadať vhodné riešenie jeho požiadavky v spolupráci s technickou podporou
- navigovať zákazníka pri technických problémoch
- komunikovať výhradne v AJ s americkými zákazníkmi, min. B2 je nevyhnutnosť
- vytvárať pre klienta príjemný prvý kontakt a prispeješ tak k budovaniu vzťahov s klientom
- zmeny v poobedňajších a nočných hodinách
Školenie bude 1. mesiac virtuálne, 2. a 3. priamo na pobočke. To, či Vaše ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou Home Office, bude závisieť od Vašej šikovnosti, sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených.
Zamestnanecké výhody, benefity
- bonusy a príplatky do výšky 500€
- možnosť kariérneho rastu
- zdokonalenie sa v cudzom jazyku
- kvalitné úvodné zaškolenie hradené spoločnosťou (9:30-18:30)
- zdarma taxík medzi 22:00 - 6:00 v rámci Bratislavy
- rôzne teambuildingové aktivity
- pracovná zmluva po skúšobnej dobe na neurčito
- príspevok pri životných udalostiach
- a iné
- možnosť kariérneho rastu
- zdokonalenie sa v cudzom jazyku
- kvalitné úvodné zaškolenie hradené spoločnosťou (9:30-18:30)
- zdarma taxík medzi 22:00 - 6:00 v rámci Bratislavy
- rôzne teambuildingové aktivity
- pracovná zmluva po skúšobnej dobe na neurčito
- príspevok pri životných udalostiach
- a iné
Informácie o výberovom konaní
work suitable for the waiter, administrative worker, translator ...
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
International Client based in Bratislava.
International Client based in Bratislava.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• fluent communication in English
• good communication skills
• customer orientation
• time flexibility (shift work)
• resistance to stress
• good communication skills
• customer orientation
• time flexibility (shift work)
• resistance to stress
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4328988
Dátum zverejnenia: 13.5.2022
2022-05-13
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Čašník, Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Sprievodca v cestovnom ruchu Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 220 EUR/mesiac