Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník s angličtinou (aj absolventi )
ADECCO Slovakia, s. r. o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 190 EUR/mesiacOd 1190 EUR/brutto v závislosti od zručností, znalostí a skúseností kandidáta. Dodatočná kompenzácia za prácu na zmeny/víkendy až do výšky 500 eur.
1 190 EUR/mesiacOd 1190 EUR/brutto v závislosti od zručností, znalostí a skúseností kandidáta. Dodatočná kompenzácia za prácu na zmeny/víkendy až do výšky 500 eur.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak hovoríš plynule anglicky a nerobí ti problém komunikovať a pracovať v popoludňajších hodinách, potom hľadáme práve teba na špecialistu zákazníckej podpory pre Shared Service Centrum v Košiciach/Bratislave.
Ak ťa ponuka zaujala pošli nám svoj životopis.
Školenie bude virtuálne (3 týždne) a bude prebiehať aj priamo na pobočke (2 mesiace).
To, či po uplynutí skúšobnej doby bude Vaše ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Vašej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených.
Pracovná náplň:
- každodenná komunikácia so zákazníkmi
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti
- komunikácia v anglickom jazyku
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Ak ťa ponuka zaujala pošli nám svoj životopis.
Školenie bude virtuálne (3 týždne) a bude prebiehať aj priamo na pobočke (2 mesiace).
To, či po uplynutí skúšobnej doby bude Vaše ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Vašej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených.
Pracovná náplň:
- každodenná komunikácia so zákazníkmi
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti
- komunikácia v anglickom jazyku
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Zamestnanecké výhody, benefity
• Životné poistenie
• Pracovná zmluva na dobu neurčitú hneď pri nástupe
• Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
• Taxík zadarmo domov (po 22h) v rámci KE/BA
• Kariérny rozvoj
• Parkovanie zdarma
• Práca z domu
• Pracovná zmluva na dobu neurčitú hneď pri nástupe
• Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
• Taxík zadarmo domov (po 22h) v rámci KE/BA
• Kariérny rozvoj
• Parkovanie zdarma
• Práca z domu
Informácie o výberovom konaní
Uvedená ponuka je vhodná aj pre záujemcov z gastronómie, predaja, nákupu, výroby, logistiky,
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Významný medzinárodný klient
Významný medzinárodný klient
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Plynulá angličtina
• Vynikajúce komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - nočné/víkendy)
• Odolnosť voči stresu
• Chuť pracovať v medzinárodnom prostredí
• Vynikajúce komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - nočné/víkendy)
• Odolnosť voči stresu
• Chuť pracovať v medzinárodnom prostredí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4326122
Dátum zverejnenia: 11.5.2022
2022-05-11
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Čašník, Office manager, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: ADECCO Slovakia, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 190 EUR/mesiac