Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Helpline agent s plynulou angličtinou - možný home office!
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
November/Január 2022
November/Január 2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 190 EUR/mesiacUvádzaná je minimálna výška základnej mzdy. Možnosť privyrobiť si na príplatkoch max. 500 eur/mesačne
1 190 EUR/mesiacUvádzaná je minimálna výška základnej mzdy. Možnosť privyrobiť si na príplatkoch max. 500 eur/mesačne
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hovoríte PLYNULO anglicky a dokážete vyriešiť vzniknuté problémy? Ste TECHNICKY zručný? Chceli by ste mať pracovnú dobu, ktorá začína v popoludňajších/večerných hodinách? Staňte sa Helpline Agentom pre Call Centrum v Košiciach.
Školenie prebieha priamo v spoločnosti nášho klienta počas prvých dvoch mesiacov pracovného pomeru, kedy Vám zároveň beží základná mzda a po 4 mesiacoch môžete prediskutovať možnosť HOME OFFICU, ktorá bude závisieť od Vašej šikovnosti, výkonu a pokynov od nadriadených.
Ak Vás táto ponuka zaujala zašlite nám Váš životopis.
Vaša práca bude spočívať najmä v:
- Riešení problémov so zákazníkmi.
- Vybavovaní žiadostí, sťažností a reklamácií.
- Spolupracovaní s ostatnými členmi oddelenia s cieľom poskytnúť adekvátnu odpoveď na položené otázky.
- Poskytovaní všeobecných a špecifických informácií volajúcim.
- Práca na 8-hodinové zmeny (plus 1 hodina pauza)
Školenie prebieha priamo v spoločnosti nášho klienta počas prvých dvoch mesiacov pracovného pomeru, kedy Vám zároveň beží základná mzda a po 4 mesiacoch môžete prediskutovať možnosť HOME OFFICU, ktorá bude závisieť od Vašej šikovnosti, výkonu a pokynov od nadriadených.
Ak Vás táto ponuka zaujala zašlite nám Váš životopis.
Vaša práca bude spočívať najmä v:
- Riešení problémov so zákazníkmi.
- Vybavovaní žiadostí, sťažností a reklamácií.
- Spolupracovaní s ostatnými členmi oddelenia s cieľom poskytnúť adekvátnu odpoveď na položené otázky.
- Poskytovaní všeobecných a špecifických informácií volajúcim.
- Práca na 8-hodinové zmeny (plus 1 hodina pauza)
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť kariérneho rastu
- Životné poistenie
- Zmluva na dobu neurčitú hneď od začiatku
- Možnosť práce z domu po dohode
- Skvelé BONUSY za nočné/víkendové zmeny až do výšky 500€
- Taxík zdarma (po 22h)
- Aktívne zdokonaľovanie anglického jazyka
- Motivačné finančné ohodnotenie
- Podpora a pomoc od vedúceho tímu a ostatných kolegov
- Zlepšenie komunikačných a predajných zručností
- Životné poistenie
- Zmluva na dobu neurčitú hneď od začiatku
- Možnosť práce z domu po dohode
- Skvelé BONUSY za nočné/víkendové zmeny až do výšky 500€
- Taxík zdarma (po 22h)
- Aktívne zdokonaľovanie anglického jazyka
- Motivačné finančné ohodnotenie
- Podpora a pomoc od vedúceho tímu a ostatných kolegov
- Zlepšenie komunikačných a predajných zručností
Informácie o výberovom konaní
Ponuka je vhodná aj pre záujemcov z gastra, cestovného ruchu, predaja, hotelierstva, či výroby.
Výberový proces prebieha online formou. Prosím zasielajte CV v anglickom jazyku.
Výberový proces prebieha online formou. Prosím zasielajte CV v anglickom jazyku.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Medzinárodná spoločnosť
Medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• plynulá a sebavedomá komunikácia v anglickom jazyku
• technická zručnosť
• pozitívne naladenie
• zmysel pre zákaznícku spokojnosť
• flexibilita (práca na zmeny, iba v poobedňajších až nočných hodinách)
• ochota učiť sa a kariérne sa posúvať
• technická zručnosť
• pozitívne naladenie
• zmysel pre zákaznícku spokojnosť
• flexibilita (práca na zmeny, iba v poobedňajších až nočných hodinách)
• ochota učiť sa a kariérne sa posúvať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4297501
Dátum zverejnenia: 2.11.2022
2022-11-02
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Barman, Helpdesk operátor, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 190 EUR/mesiac