Helpline agent s plynulou angličtinou - možný home office!

Talent Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
November/Január 2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 190 EUR/mesiacUvádzaná je minimálna výška základnej mzdy. Možnosť privyrobiť si na príplatkoch max. 500 eur/mesačne

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hovoríte PLYNULO anglicky a dokážete vyriešiť vzniknuté problémy? Ste TECHNICKY zručný? Chceli by ste mať pracovnú dobu, ktorá začína v popoludňajších/večerných hodinách? Staňte sa Helpline Agentom pre Call Centrum v Košiciach.
Školenie prebieha priamo v spoločnosti nášho klienta počas prvých dvoch mesiacov pracovného pomeru, kedy Vám zároveň beží základná mzda a po 4 mesiacoch môžete prediskutovať možnosť HOME OFFICU, ktorá bude závisieť od Vašej šikovnosti, výkonu a pokynov od nadriadených.

Ak Vás táto ponuka zaujala zašlite nám Váš životopis.

Vaša práca bude spočívať najmä v:

- Riešení problémov so zákazníkmi.
- Vybavovaní žiadostí, sťažností a reklamácií.
- Spolupracovaní s ostatnými členmi oddelenia s cieľom poskytnúť adekvátnu odpoveď na položené otázky.
- Poskytovaní všeobecných a špecifických informácií volajúcim.
- Práca na 8-hodinové zmeny (plus 1 hodina pauza)

Zamestnanecké výhody, benefity

- Možnosť kariérneho rastu
- Životné poistenie
- Zmluva na dobu neurčitú hneď od začiatku
- Možnosť práce z domu po dohode
- Skvelé BONUSY za nočné/víkendové zmeny až do výšky 500€
- Taxík zdarma (po 22h)
- Aktívne zdokonaľovanie anglického jazyka
- Motivačné finančné ohodnotenie
- Podpora a pomoc od vedúceho tímu a ostatných kolegov
- Zlepšenie komunikačných a predajných zručností

Informácie o výberovom konaní

Ponuka je vhodná aj pre záujemcov z gastra, cestovného ruchu, predaja, hotelierstva, či výroby.
Výberový proces prebieha online formou. Prosím zasielajte CV v anglickom jazyku.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Medzinárodná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• plynulá a sebavedomá komunikácia v anglickom jazyku
• technická zručnosť
• pozitívne naladenie
• zmysel pre zákaznícku spokojnosť
• flexibilita (práca na zmeny, iba v poobedňajších až nočných hodinách)
• ochota učiť sa a kariérne sa posúvať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4297501  Dátum zverejnenia: 2.11.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 190 EUR/mesiac