Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáme anglicky hovoriacich ľudí, ktorí radi komunikujú po anglicky a sú časovo flexibilní. (Bratislava)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 220 EUR/mesiacUvádzaná je minimálna výška základnej mzdy. Možnosť privyrobiť si na príplatkoch max. 500EUR/mesiac
1 220 EUR/mesiacUvádzaná je minimálna výška základnej mzdy. Možnosť privyrobiť si na príplatkoch max. 500EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme anglicky hovoriacich špecialistov zákazníckej podpory pre nášho významného zahraničného klienta.
Ak radi komunikujete v angličtine a radi pomáhate ľuďom, pošlite nám svoj životopis.
Školenie bude virtuálne (1. mesiac) a bude prebiehať aj priamo na pobočke (2. mesiac a 3.mesiac). To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou home office, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených..
Náplň práce:
• Podpora a asistencia medzinárodným zákazníkom s ich požiadavkami
• Poskytovanie všeobecných a špecifických informácií volajúcim.
• Možnosť využiť odborné znalosti o produktoch spoločnosti pri riešení každého problému
• Pracovný čas poobedné a nočné zmeny (8-hodinová zmena + polhodinová prestávka na obed)
Ak radi komunikujete v angličtine a radi pomáhate ľuďom, pošlite nám svoj životopis.
Školenie bude virtuálne (1. mesiac) a bude prebiehať aj priamo na pobočke (2. mesiac a 3.mesiac). To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou home office, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených..
Náplň práce:
• Podpora a asistencia medzinárodným zákazníkom s ich požiadavkami
• Poskytovanie všeobecných a špecifických informácií volajúcim.
• Možnosť využiť odborné znalosti o produktoch spoločnosti pri riešení každého problému
• Pracovný čas poobedné a nočné zmeny (8-hodinová zmena + polhodinová prestávka na obed)
Zamestnanecké výhody, benefity
• Životné poistenie
• Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
• Rýchly kariérny rast
• Parkovanie zdarma
• Práca z domu
• Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
• Rýchly kariérny rast
• Parkovanie zdarma
• Práca z domu
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku alebo anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Významný medzinárodný klient
Klient so sídlom v Bratislave
Významný medzinárodný klient
Klient so sídlom v Bratislave
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Plynulá angličtina
• Vynikajúce komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - nočné/víkendy)
• Odolnosť voči stresu
• Chuť pracovať v medzinárodnom prostredí
• Vynikajúce komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - nočné/víkendy)
• Odolnosť voči stresu
• Chuť pracovať v medzinárodnom prostredí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4248512
Dátum zverejnenia: 28.1.2022
2022-01-28
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 220 EUR/mesiac