Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pretelefonuješ pol dňa a angličtina ti nerobí problém? Medzinárodná spoločnosť hľadá Špecialistov technickej podpory.
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 190 EUR/mesiacfixná mzda od 1190 € brutto za mesiac (mzda sa navyšuje vzhľadom na skúsenosti kandidáta) + bonusy za výkon + bonus za nočné odpracované hodiny (cca 200 - 400 eur brutto)
1 190 EUR/mesiacfixná mzda od 1190 € brutto za mesiac (mzda sa navyšuje vzhľadom na skúsenosti kandidáta) + bonusy za výkon + bonus za nočné odpracované hodiny (cca 200 - 400 eur brutto)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chcel by si sa denne rozprávať s native English speakermi? Máš dobrý pocit z toho, keď niekomu pomôžeš? Obracia sa na Teba rodina, keď im nefunguje internet alebo televízia? Chodievaš neskoro spať a zobúdzať sa skoro ráno nie je nič pre teba?
Ak boli Tvoje odpovede áno a túžiš po stabilnej práci v medzinárodnej spoločnosti, navyše s dobrým platom – neváhaj a prihlás sa na pozíciu Customer Care Agent.
Školenie bude aj virtuálne (1. mesiac), ale bude prebiehať aj priamo na pobočke v Košiciach alebo Bratislave (2. a 3. mesiac). To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených.
Čo budeš robiť?
- riešiť problémy so službami a produktmi spoločnosti
- denne komunikovať v anglickom jazyku prostredníctvom telefónu
- zaznačovať dáta a informácie do internej databázy
- zúčastňovať sa na projektoch a školeniach
- kontinuálne sa vzdelávať
Ak boli Tvoje odpovede áno a túžiš po stabilnej práci v medzinárodnej spoločnosti, navyše s dobrým platom – neváhaj a prihlás sa na pozíciu Customer Care Agent.
Školenie bude aj virtuálne (1. mesiac), ale bude prebiehať aj priamo na pobočke v Košiciach alebo Bratislave (2. a 3. mesiac). To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených.
Čo budeš robiť?
- riešiť problémy so službami a produktmi spoločnosti
- denne komunikovať v anglickom jazyku prostredníctvom telefónu
- zaznačovať dáta a informácie do internej databázy
- zúčastňovať sa na projektoch a školeniach
- kontinuálne sa vzdelávať
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti vieme ponúknuť?
- možnosť kariérneho rastu
- finančné bonusy za nočné zmeny
- zdokonaľovanie anglického jazyka
- prácu v stabilnej spoločnosti (žiadne obavy o zamestnanie kvôli pandemickej situácii)
- možnosť kariérneho rastu
- finančné bonusy za nočné zmeny
- zdokonaľovanie anglického jazyka
- prácu v stabilnej spoločnosti (žiadne obavy o zamestnanie kvôli pandemickej situácii)
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu, prosím, pošlite svoj životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Medzinárodný klient v oblasti telekomunikácií.
Medzinárodný klient v oblasti telekomunikácií.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo sa od teba očakáva?
- anglický jazyk (minimálne B2) – plynulá a sebavedomá ústna komunikácia
- vynikajúce komunikačné schopnosti a orientácia na zákazníka
- flexibilita – práca na zmeny najmä v poobedňajších a nočných hodinách
- schopnosť zachovať chladnú hlavu v stresovej situácii
- pozitívny vzťah k technológiám
- anglický jazyk (minimálne B2) – plynulá a sebavedomá ústna komunikácia
- vynikajúce komunikačné schopnosti a orientácia na zákazníka
- flexibilita – práca na zmeny najmä v poobedňajších a nočných hodinách
- schopnosť zachovať chladnú hlavu v stresovej situácii
- pozitívny vzťah k technológiám
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4247696
Dátum zverejnenia: 27.1.2022
2022-01-27
lokalita: Práca z domu Pozícia: Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 190 EUR/mesiac