Administratívny pracovník s francúzštinou - aj absolventi/Home office!

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
október/november 2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacUvádzaná je minimálna výška základnej mzdy. Možnosť privyrobiť si na príplatkoch. Priemerná mesačná mzda 1700-1800 eur mesačne/brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho významného klienta hľadáme Administratívneho pracovníka s jazykmi! Ak ste to Vy, toto by bola Vaša náplň práce:

- Spracovanie hovorov a e-mailov od existujúcich a aj potenciálnych zákazníkov
- Zápis údajov do databázy a reporting
- Riešenie problémov
- Vybavovanie žiadostí, sťažností a reklamácií.

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť RÝCHLEHO kariérneho rastu
- aktívne využívanie cudzieho jazyka a neustále zdokonaľovanie sa
- HOME OFFICE - kdekoľvek zo SLOVENSKA po 3 týždennom tréningu v Bratislave!
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- úžasné kurzy a možnosti vzdelávania
- organizované spoločné akcie
- kvalitný tréning

Informácie o výberovom konaní

Ponuka je vhodná aj pre záujemcov z gastra, cestovného ruchu, predaja, hotelierstva.
Pracovná doba: 5 dní/týždenne, 8 hod denne (plus prestávky) medzi 8:00 až 22:00, práca na smeny, 2x do mesiaca práca cez víkendy, 3 týždenný tréning možný iba v Bratislave


Výberový proces prebieha online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Medzinárodná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- plynulá a sebavedomá komunikácia vo francúzskom jazyku
- znalosť anglického jazyka - interná komunikácia
- pozitívne naladenie
- komunikatívna osoba, pro-zákaznícky prístup
- flexibilita, odolnosť voči stresu a ochota pracovať cez víkendy - 2x do mesiaca
- schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci
- internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 50 Mbps.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4247397  Dátum zverejnenia: 12.10.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac