Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR services administrator with German
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacvýsledná mzda závisí od skúseností kandidáta a môže sa výrazne líšiť
1 300 EUR/mesiacvýsledná mzda závisí od skúseností kandidáta a môže sa výrazne líšiť
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte radi papierovačky a vyhovuje Vám práca z domu? Dohovoríte sa nemecky a angličtinu máte v malíčku? Potom hľadáme práve Vás!
Pre nášho klienta, silnú medzinárodnú firmu, hľadáme komunikatívnu osobu, ktorá bude zodpovedná za personálnu agendu zamestnancov spoločnosti.
Náplň práce:
-budete komunikovať so zamestnancami spoločnosti a budete ich kontaktnou osobou pre personálnu agendu
-spracovávať personálne dokumenty zamestnancov z nemecky hovoriaceho tímu
-zodpovednosť za aktualizáciu údajov v osobných zložkách zamestnancov
Požiadavky na kandidáta:
• záujem o prácu s ľuďmi a dokumentami
• ochota pracovať výlučne z domu
• oba jazyky (AJ C1- pohovory v angličtine, NJ – B1- vedieť predstaviť sa, hovoriť o svojej motivácii a slovná zásoba z oblasti personalistiky)
• skúsenosť s prácou v korporácii resp. väčšej spoločnosti
Pre nášho klienta, silnú medzinárodnú firmu, hľadáme komunikatívnu osobu, ktorá bude zodpovedná za personálnu agendu zamestnancov spoločnosti.
Náplň práce:
-budete komunikovať so zamestnancami spoločnosti a budete ich kontaktnou osobou pre personálnu agendu
-spracovávať personálne dokumenty zamestnancov z nemecky hovoriaceho tímu
-zodpovednosť za aktualizáciu údajov v osobných zložkách zamestnancov
Požiadavky na kandidáta:
• záujem o prácu s ľuďmi a dokumentami
• ochota pracovať výlučne z domu
• oba jazyky (AJ C1- pohovory v angličtine, NJ – B1- vedieť predstaviť sa, hovoriť o svojej motivácii a slovná zásoba z oblasti personalistiky)
• skúsenosť s prácou v korporácii resp. väčšej spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
• Zázemie veľkej medzinárodnej spoločnosti
• Multikultúrne prostredie
• Multisport karta
• Dôkladné zaškolenie
• Zmluva na dobu neurčitú
• Multikultúrne prostredie
• Multisport karta
• Dôkladné zaškolenie
• Zmluva na dobu neurčitú
Informácie o výberovom konaní
Pozíciu HR services administrator with German obsadzujeme pre klienta, ktrou je etablovaná, medzinárdná spoločnosť pôsobiaca v mnohých krajinách sveta. Zameriava sa na budovanie prvotriednej zákazníckej skúsenosti. Do svojho tímu hľadajú talentovaného človeka, ktorý je bystrý, zameraný na výsledky a bude vyznávať firemnú kultúru.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
HR
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4245650
Dátum zverejnenia: 25.1.2022
2022-01-25
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, HR asistent, HR generalist, HR Koordinátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac