Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent call centra-technická podpora. 100% príjem za každých okolností!
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01/2022
01/2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 125 EUR/mesiacfix od 1125 € brutto za mesiac (mzda sa navyšuje v závislosti od skúsenosti kandidáta) + bonusy za výkon a nočné odpracované hodiny vo výške max. 500€
1 125 EUR/mesiacfix od 1125 € brutto za mesiac (mzda sa navyšuje v závislosti od skúsenosti kandidáta) + bonusy za výkon a nočné odpracované hodiny vo výške max. 500€
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Považuješ sa za komunikatívneho človeka, ktorý dokáže vyriešiť vzniknuté problémy? Si technicky zručný? Chcel by si mať pracovnú dobu, ktorá začína v popoludňajších hodinách? Staň sa Agentom zákazníckej podpory pre Shared Service Centrum v Košiciach.
Školenie bude virtuálne (1. mesiac) a bude prebiehať aj priamo na pobočke (2. a 3. mesiac). To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených a na pozícii budeš robiť nasledovné:
- riešiť prichadzajúce hovory od našich klientov v oblasti technickej podpory (1.level support)
- komunikáciu s technikmi, eskalácie na diaľku neriešiteľných problémov
- všetko toto budeš vedieť robiť po 2-mesačnom zaškolení, ktoré bude na centrálnu - klasickú dennú zmenu
- po tom ako sa naučíš všetko čo potrebuješ, začneš po 8-mich týždňoch (plne hradené) pracovať na zmeny a pomáhať klientom - udržiavať s nimi pozitívny vzťah a rozhodne sa tu aj veľa naučiš
- multikultúrne prostredie spoločnosti Ti určite spestrí každý deň v práci :-)
- A ČO URČITE OCENÍŠ JE MOŽNOSŤ HOME OFFICE-U KEĎ SA ZAŠKOLÍŠ A BUDEŠ SAMOSTATNE SPOĽAHLIVO PRACOVAŤ!
Školenie bude virtuálne (1. mesiac) a bude prebiehať aj priamo na pobočke (2. a 3. mesiac). To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených a na pozícii budeš robiť nasledovné:
- riešiť prichadzajúce hovory od našich klientov v oblasti technickej podpory (1.level support)
- komunikáciu s technikmi, eskalácie na diaľku neriešiteľných problémov
- všetko toto budeš vedieť robiť po 2-mesačnom zaškolení, ktoré bude na centrálnu - klasickú dennú zmenu
- po tom ako sa naučíš všetko čo potrebuješ, začneš po 8-mich týždňoch (plne hradené) pracovať na zmeny a pomáhať klientom - udržiavať s nimi pozitívny vzťah a rozhodne sa tu aj veľa naučiš
- multikultúrne prostredie spoločnosti Ti určite spestrí každý deň v práci :-)
- A ČO URČITE OCENÍŠ JE MOŽNOSŤ HOME OFFICE-U KEĎ SA ZAŠKOLÍŠ A BUDEŠ SAMOSTATNE SPOĽAHLIVO PRACOVAŤ!
Zamestnanecké výhody, benefity
- bonus za výkon/prácu v noci
- taxík zadarmo domov (po 22h) - v rámci Košíc
- teambuildingové, športové a kultúrne aktivity
- kariérny postup
- stravné lístky aj počas dní dovolenky
- rozvoj v oblasti jazykových zručností
- taxík zadarmo domov (po 22h) - v rámci Košíc
- teambuildingové, športové a kultúrne aktivity
- kariérny postup
- stravné lístky aj počas dní dovolenky
- rozvoj v oblasti jazykových zručností
Informácie o výberovom konaní
Celý výberový proces prebieha online.
Uprednostňujeme kandidátov s možnosťou docestovania na centrálu v KE alebo BA do 2 hodín.
Uprednostňujeme kandidátov s možnosťou docestovania na centrálu v KE alebo BA do 2 hodín.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti IT a telekomunikácií.
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti IT a telekomunikácií.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- plynulá komunikácia v anglickom jazyku
- ochota pracovať v popoludňajších a nočných zmenách
- ochota pracovať v popoludňajších a nočných zmenách
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4219347
Dátum zverejnenia: 9.12.2021
2021-12-09
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 125 EUR/mesiac