Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Dnešný online svet Ťa potrebuje!Staň sa agentom zákazníckej podpory pre telekomunikačnú spoločnosť a speakuj každý deň!
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1/2022 a neskôr
1/2022 a neskôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 125 EUR/mesiac- výška mzdy sa individuálne prehodnocuje, uvedená hranica je minimom pre danú pozíciu, príplatky k mzde do výšky 500€ mes.
1 125 EUR/mesiac- výška mzdy sa individuálne prehodnocuje, uvedená hranica je minimom pre danú pozíciu, príplatky k mzde do výšky 500€ mes.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zaujímaš sa o moderné technológie a rád pracuješ s ľuďmi? Máme pre Teba prácu, v ktorej sa ešte viac zdokonalíš v angličtine a naučíš sa veľa nového v oblasti infromačných technológii a dokonca vieš kariérne postupovať pekne ďalej :). Školenie bude virtuálne (1. mesiac) a bude prebiehať aj priamo na pobočke (2. a 3. mesiac). To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených.
Tvojou úlohou bude:
- riešiť telefonické požiadavky klientov v oblasti internetových, TV a telekomunikačných služieb, výhradne prichádzajúce hovory (žiadna ponuka služieb)
- trpezlivo pre klienta hľadať vhodné riešenie jeho požiadavky v spolupráci s technickou podporou
- komunikovať výhradne v AJ, min. B2 je nevyhnutnosť
- vytvárať pre klienta príjemný prvý kontakt a prispeješ tak k budovaniu vzťahov s klientom
- zmeny v poobedňajších a nočných hodinách
Tvojou úlohou bude:
- riešiť telefonické požiadavky klientov v oblasti internetových, TV a telekomunikačných služieb, výhradne prichádzajúce hovory (žiadna ponuka služieb)
- trpezlivo pre klienta hľadať vhodné riešenie jeho požiadavky v spolupráci s technickou podporou
- komunikovať výhradne v AJ, min. B2 je nevyhnutnosť
- vytvárať pre klienta príjemný prvý kontakt a prispeješ tak k budovaniu vzťahov s klientom
- zmeny v poobedňajších a nočných hodinách
Zamestnanecké výhody, benefity
- bonusy a príplatky do výšky 500€
- možnosť kariérneho rastu
- zdokonalenie sa v cudzom jazyku
- kvalitné úvodné zaškolenie hradené spoločnosťou (2 mesiace)
- na konci zmeny v nočných hodinách Ti spoločnosť porieši odvoz domov (zdarma taxík po 22:00)
- rôzne teambuildingové a iné aktivity
- pracovná zmluva na neurčito od 1. dňa
- možnosť kariérneho rastu
- zdokonalenie sa v cudzom jazyku
- kvalitné úvodné zaškolenie hradené spoločnosťou (2 mesiace)
- na konci zmeny v nočných hodinách Ti spoločnosť porieši odvoz domov (zdarma taxík po 22:00)
- rôzne teambuildingové a iné aktivity
- pracovná zmluva na neurčito od 1. dňa
Informácie o výberovom konaní
- výberový proces prebieha online
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Spoločnosť pôsobiaca v oblasti telekomunikácií.
Spoločnosť pôsobiaca v oblasti telekomunikácií.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- plynulá komunikácia v anglickom jazyku
- ochota pracovať na popoludňajších zmenách (nie je potrebné skoro vstávať :) )
- proklientská orientácia a flexibilita
- ochota pracovať na popoludňajších zmenách (nie je potrebné skoro vstávať :) )
- proklientská orientácia a flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4215521
Dátum zverejnenia: 2.12.2021
2021-12-02
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 125 EUR/mesiac