Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Veľmi dobre vieme že nie každý je ranné vtáča a tak Ti ponúkame prácu vo firme so sídlom v KE, kde si budíček nastavovať nemusíš!(Klientský pracovník)
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 125 EUR/mesiacPo skúšobnej dobe príplatky až do 500EUR.
1 125 EUR/mesiacPo skúšobnej dobe príplatky až do 500EUR.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak nie si práve ranné vtáča, táto práca je presne pre Teba:). Pre medzinárodného klienta so sídlom v Košiciach hľadáme špecialistov zákazníckej podpory. Školenie bude virtuálne (1. mesiac) a bude prebiehať aj priamo na pobočke (2. a 3. mesiac). To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených.
Ak sa rozhodneš poslať svoje CV a uchádzať sa tak o pozíciu, budeš mať na starosti:
- telefonovanie s klientmi, poskytovanie 1. levelu podpory a budovanie klientskych vzťahov
- komunikáciu s technikmi - eskalácie na diaľku neriešiteľných problémov
- všetko toto budeš vedieť robiť po 2-mesačnom školení, ktoré bude na centrálnu - klasickú dennú zmenu
- po tom ako sa naučíš všetko čo potrebuješ, začneš po 8-mich týždňoch pracovať na zmeny a pomáhať klientom - udržiavať s nimi pozitívny vzťah
Ak sa rozhodneš poslať svoje CV a uchádzať sa tak o pozíciu, budeš mať na starosti:
- telefonovanie s klientmi, poskytovanie 1. levelu podpory a budovanie klientskych vzťahov
- komunikáciu s technikmi - eskalácie na diaľku neriešiteľných problémov
- všetko toto budeš vedieť robiť po 2-mesačnom školení, ktoré bude na centrálnu - klasickú dennú zmenu
- po tom ako sa naučíš všetko čo potrebuješ, začneš po 8-mich týždňoch pracovať na zmeny a pomáhať klientom - udržiavať s nimi pozitívny vzťah
Zamestnanecké výhody, benefity
- bonus za výkon/prácu v noci
- taxík zadarmo domov (po 22h) - v rámci Košíc
- teambuildingové, športové a kultúrne aktivity
- kariérny postup
- možnosť HomeOfficu ako forma benefitu - KEĎ sa zaškolíš A budeš samostatne pracovať A budeš mat dobré výsledky, JE MOŽNÁ aj práca z domu:)
- taxík zadarmo domov (po 22h) - v rámci Košíc
- teambuildingové, športové a kultúrne aktivity
- kariérny postup
- možnosť HomeOfficu ako forma benefitu - KEĎ sa zaškolíš A budeš samostatne pracovať A budeš mat dobré výsledky, JE MOŽNÁ aj práca z domu:)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Americká telekomunikačná spoločnosť.
Americká telekomunikačná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- plynulá komunikácia v anglickom jazyku
- ochota pracovať v popoludňajších a nočných zmenách
- ochota pracovať v popoludňajších a nočných zmenách
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4215042
Dátum zverejnenia: 2.12.2021
2021-12-02
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 125 EUR/mesiac