Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Používaj angličtinu a pracuj v zákazníckom servise s možnosťou práce z domu po zaškolení
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
10/2021 a neskôr
10/2021 a neskôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 125 EUR/mesiacpo absolvovaní školenia mesačné ponusy vo výške 400 eur brutto
1 125 EUR/mesiacpo absolvovaní školenia mesačné ponusy vo výške 400 eur brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak hovoríš plynule anglicky a nerobí ti problém komunikovať, potom hľadáme práve teba na špecialistu zákazníckej podpory pre nášho významného klienta so sídlom v Košiciach. Po úvodných tréningoch, po dohode možnosť práce z domu ako benefit. Trojzmenná prevádzka (práca aj vo večerných a nočných hodinách).
Ak ťa táto ponuka zaujala zašli nám svoj životopis.
Vaša práca bude spočívať najmä v:
- Riešenie problémov so zákazníkmi.
- Vybavovanie žiadostí, sťažností a reklamácií.
- Spolupracovanie s ostatnými členmi oddelení s cieľom poskytnúť adekvátnu odpoveď na položené otázky.
- Poskytovanie všeobecných a špecifických informácií volajúcim.
- práca na 9-hodinové zmeny (1 hodina pauza na obed) v trojzmennej prevádzke
Ak ťa táto ponuka zaujala zašli nám svoj životopis.
Vaša práca bude spočívať najmä v:
- Riešenie problémov so zákazníkmi.
- Vybavovanie žiadostí, sťažností a reklamácií.
- Spolupracovanie s ostatnými členmi oddelení s cieľom poskytnúť adekvátnu odpoveď na položené otázky.
- Poskytovanie všeobecných a špecifických informácií volajúcim.
- práca na 9-hodinové zmeny (1 hodina pauza na obed) v trojzmennej prevádzke
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť kariérneho rastu
- Aktívne zdokonaľovanie anglického jazyka
- Motivačné finančné ohodnotenie
- Podporu a pomoc od vedúceho tímu a ostatných kolegov
- Zlepšenie komunikačných a predajných zručností
- Aktívne zdokonaľovanie anglického jazyka
- Motivačné finančné ohodnotenie
- Podporu a pomoc od vedúceho tímu a ostatných kolegov
- Zlepšenie komunikačných a predajných zručností
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Klient so sídlom v Košiciach
Klient so sídlom v Košiciach
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
•pozitívne naladenie a energiu
•plynulá a sebavedomá komunikácia v anglickom jazyku
•zmysel pre zákaznícku spokojnosť a skúsenosť
•flexibilita (práca na zmeny)
•ochotu učiť sa a kariérne sa posúvať
•plynulá a sebavedomá komunikácia v anglickom jazyku
•zmysel pre zákaznícku spokojnosť a skúsenosť
•flexibilita (práca na zmeny)
•ochotu učiť sa a kariérne sa posúvať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4212393
Dátum zverejnenia: 28.11.2021
2021-11-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 125 EUR/mesiac