Hovoríte plynule nemecky a anglicky? Chcete pracovať z domu? Staňte sa súčasťou nového SSC na Slovensku ako Customer Support!

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 375 EUR/mesiac- základný plat 1375€ mesačne, plus: mesačný bonus, príspevok na prácu z domu, príplatky za prácu cez víkend; priemerná mesačná mzda vrátane príplatkov a bonusov 1400-1500€ brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, etablovanú britskú spoločnosť, ktorá prichádza na Slovensko, hľadáme helpline agenta!

Ako súčasť novo-vybudovaného teamu budete mať na starosti komunikáciu so zákazníkmi a top zákaznícky servis.
Vašou úlohou bude najmä:

- telefonický a e-mailový kontakt so zákazníkom (in-bound, nie predaj produktov, nie aktívne vyvolávanie)
- zisťovanie aktuálnych potrieb zákazníka, prehľad o objednávkach, vykonávanie zmien na základe požiadaviek
- pro-aktívne riešenie problémov a odstraňovanie nedostatkov v procese
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch zameraných na zlepšovanie komunikácie a zákazníckej spokojnosti
- komunikácia a reporting pre materskú spoločnosť v zahraničí

Zamestnanecké výhody, benefity

- jedinečná možnosť byť súčasťou nového projektu a byť pri vzniku nového shared service centra (reálna možnosť v krátkom čase kariérne rásť)
- aktívne využívanie cudzích jazykov a neustále zdokonaľovanie sa
- home office - kdekoľvek zo Slovenska, podmienkou je zúčastniť sa na tréningu (4 týždne) v Bratislave
- príspevok na cestovné resp. podpora práce z domu (50€ mesačne)
- nadštandardný príspevok na stravovanie 100€
-nástupný bonus 500€

Informácie o výberovom konaní

Pracovná doba: 5 dní/týždenne, 9 hod denne (vrátane prestávok, 30min a 2x15min), práca na zmeny:
8:00 - 17:00
9:00 -18:00
11:00 -20:00
Práca cez víkend - max 2 víkendy do mesiaca

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Našim klientom je stabilná outsourcing-ová spoločnosť so sídlom vo Veľkej Británii, ktorá pre svojich zákazníkov poskytuje služby v oblasti Tele-sales, tele-marketing a customer satisfaction. PRichádzajú na Slovensko vytvoriť nové shared service centrum - jedinečná príleťitosť vybudovať si kariéru v úspešnej medzinárodnej spoločnosti!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- nemecký jazyk na vynikajúcej úrovni
- anglický jazyk na úrovni pokročilý
- komunikatívna osoba, pro-zákaznícky prístup
- flexibilita, odolnosť voči stresu
- pro-aktívny prístup k úlohám
- schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4203659  Dátum zverejnenia: 30.11.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 375 EUR/mesiac