Poradíme Vám?

Hľadáme flexibilného a na výsledky zameraného Manažéra predaja do úspešnej spoločnosti.

Miesto práce
Žilinský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 400 EUR/mesiac1100 € brutto / mesiac + variabilná zložka mzdy. Mzda je možná vyššia v závislosti od skúseností a praxe kandidáta. Po uplynutí skúšobnej doby možná vyššia mzda.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Predajňa / Showroom
• zodpovednosť za vedenie maloobchodnej predajne a za zamestnanca/ov predajne
• komunikácia s dodávateľmi a objednávanie tovaru
• aktívny vlastný predaj tovaru a služieb
• sledovať, vyhodnocovať a zodpovedať za ekonomické ukazovatele predajne (plán obratov nákladov a plán výnosov)
• zodpovedať za vystavenie a správne ocenenie predávaného sortimentu
• zodpovednosť za skladový a pokladničný systém prepojený s e-shopom.
• zodpovednosť za riešenie reklamácií
• Zodpovednosť za dobrý hospodársky výsledok a pohľadávky
• Hmotná zodpovednosť za tovar a pokladňu

B2B / Veľkoobchodný predaj
• Vyhľadávanie a oslovovanie potencionálnych klientov – prioritne tých klientov, s ktorými naša spoločnosť už zmluvne spolupracuje (máme kontakty a dvere u klientov budú „otvorené“)
• Komunikácia s kľúčovými zákazníkmi a identifikácia príležitostí
• Prezentácia produktov na osobných stretnutiach,
• Účasť na medzinárodných výstavách, prezentácia produktov, komunikácia so záujemcami.
• Bežná komunikácia so zákazníkmi a obchodnými partnermi
• Vybavovanie / spracovanie a dohliadanie na bezproblémový priebeh objednávok a dodávok tovaru klientom
• Zodpovednosť za riešenie reklamácií
• Zodpovednosť za dobrý hospodársky výsledok a pohľadávky

eCommerce / e-shop
V spolupráci s našim interným IT technikom a externým dodávateľom digitálneho marketingu:
• Zodpovednosť za komunikáciu s dodávateľmi, IT, digitálneho marketingu a ich výsledky
• Zodpovedať za bezproblémový chod systému
• Pripravovať newsletter a ďalšie aktivity spojené s eCommerece
• Zodpovedať za riešenie reklamácií
• Zodpovednosť za dobrý hospodársky výsledok a pohľadávky

Zamestnanecké výhody, benefity

• príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie
• kontinuálne vzdelávanie (zamerané na obchod, predaj a produkty)
• firemné akcie
• auto aj na súkromné účely po odpracovaní minimálne 6 miesiacov
• mobilný telefón
• notebook

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

10.12.2021 (ostáva ešte 11 dní)

Hlavná oblasť pôsobenia klienta

Iné neuvedené oblasti

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Stredoškolské vzdelanie s maturitou
  • Flexibilita
  • Ochota cestovať
  • Skúsenosti s cenotvorbou
  • Skúsenosti na pozícií Obchodného reprezentanta - technický smer
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Adecco Slovakia s.r.o. je líder v poskytovaní personálnych služieb šitých na mieru.
Kvalita našich služieb reflektuje dôkladnú znalosť trhu a hlboké pochopenie potrieb našich klientov. 50 rokov zhromažďujeme skúsenosti a znalosti a implementujeme moderné techniky a metódy práce.
Dizajnujeme pre našich klientov nové riešenia, aby sme zvýšili účinnosť a nákladovú efektivitu procesov v oblasti ľudských zdrojov.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4196296  Dátum zverejnenia: 4.11.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac