Hovoríte plynule anglicky a chcete pracovať v zákazníckom servise v Košiciach s možnosťou práce z domu po zaškolení?!

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01/2022 a neskôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 125 EUR/mesiacUvádzaná je minimálna výška základnej mzdy. Možnosť privyrobiť si na príplatkoch max. 500 eur/mesačne
Priemerná mesačná mzda na pozícii vrátane odmien (brutto)
1420 eur

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Považuješ sa za komunikatívneho človeka, ktorý dokáže vyriešiť vzniknuté problémy? Si technicky zručný? Chcel by si mať pracovnú dobu, ktorá začína v popoludňajších hodinách? Staň sa Agentom zákazníckej podpory pre Shared Service Centrum v Košiciach.
Školenie bude virtuálne (1. mesiac) a bude prebiehať aj priamo na pobočke (2. a 3. mesiac). To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených.

Ak ťa táto ponuka zaujala zašli nám svoj životopis.

Vaša práca bude spočívať najmä v:

- Riešení problémov so zákazníkmi.
- Vybavovaní žiadostí, sťažností a reklamácií.
- Spolupracovaní s ostatnými členmi oddelenia s cieľom poskytnúť adekvátnu odpoveď na položené otázky.
- Poskytovaní všeobecných a špecifických informácií volajúcim.
- Práca na 9-hodinové zmeny (1 hodina pauza na obed)

Zamestnanecké výhody, benefity

- Možnosť kariérneho rastu
- Aktívne zdokonaľovanie anglického jazyka
- Motivačné finančné ohodnotenie
- Podpora a pomoc od vedúceho tímu a ostatných kolegov
- Zlepšenie komunikačných a predajných zručností

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Klient so sídlom v Bratislave a Košiciach

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

•pozitívne naladenie
•plynulá a sebavedomá komunikácia v anglickom jazyku
•zmysel pre zákaznícku spokojnosť a skúsenosť
•flexibilita (práca na zmeny)
•ochota učiť sa a kariérne sa posúvať
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Adecco Slovakia s.r.o. je líder v poskytovaní personálnych služieb šitých na mieru.
Kvalita našich služieb reflektuje dôkladnú znalosť trhu a hlboké pochopenie potrieb našich klientov. 50 rokov zhromažďujeme skúsenosti a znalosti a implementujeme moderné techniky a metódy práce.
Dizajnujeme pre našich klientov nové riešenia, aby sme zvýšili účinnosť a nákladovú efektivitu procesov v oblasti ľudských zdrojov.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

ID: 4189401  Dátum zverejnenia: 19.1.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 125 EUR/mesiac