Можливість для людей з України

Zákaznícky špecialista - práca z domu po zaškolení!

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Február/Marec 2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 EUR/mesiacUvádzaná je minimálna výška základnej mzdy. Možnosť privyrobiť si na príplatkoch max. 600 eur/mesačne

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hovoríš plynule ANGLICKY a rád komunikuješ? Si TECHNICKY zručný a pracovná doba v popoludňajších/nočných hodinách ti neprekáža? Staň sa Zákazníckym Špecialistom pre Shared Service Centrum v Košiciach.

Školenie prebieha priamo v spoločnosti nášho klienta počas prvých dvoch mesiacov pracovného pomeru, kedy ti zároveň beží mzda. Po štyroch mesiacoch môžeš pracovať aj z domu, čo bude závisieť od tvojej šikovnosti, výkonu a pokynov od nadriadených.

Tvoja náplň bude spočívať v:

- riešení technických problémov s existujúcimi zákazníkmi.
- vybavovaní žiadostí, sťažností a reklamácií.
- spolupracovaní s ostatnými členmi oddelenia s cieľom poskytnúť adekvátnu odpoveď na položené otázky.
- poskytovaní všeobecných a špecifických informácií volajúcim.
- reportovaní

Ak ťa táto ponuka zaujala zašli nám svoj životopis v anglickom jazyku!

Zamestnanecké výhody, benefity

- Možnosť kariérneho rastu
- Životné poistenie
- Zmluva na dobu neurčitú hneď pri nástupe
- Možnosť práce z domu po dohode
- Skvelé BONUSY za nočné/víkendové zmeny až do výšky 600€
- Taxík zdarma (po 22h)
- Aktívne využitie anglického jazyka
- Motivačné finančné ohodnotenie
- Podpora a pomoc od vedúceho tímu a ostatných kolegov
- Príspevok pri životných udalostiach
a omnoho viac

Informácie o výberovom konaní

Ponuka je vhodná aj pre záujemcov z gastra, cestovného ruchu, predaja, hotelierstva, výroby a logistiky.
Výberový proces prebieha aj online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Medzinárodná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• pozitívne naladenie
• plynulá a sebavedomá komunikácia v anglickom jazyku
• zmysel pre zákaznícku spokojnosť a skúsenosť
• flexibilita (práca na zmeny v poobedňajších až nočných hodinách)
• ochota učiť sa a kariérne sa posúvať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4189401  Dátum zverejnenia: 25.1.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 250 EUR/mesiac