Helpline Agent s nemeckým jazykom pre novú exkluzívnu značku do kontaktného centra. Práca v office, po dohode možnosť home officu.

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
9.2.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 375 EUR/mesiacPriemerná mesačná mzda vrátane príplatkov a bonusov je 1400-1500€ brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho nového klienta, novootvorené kontaktné centrum hľadáme špecialistov zákazníckej linky pre nemecky hovoriacich klientov.

Práca je možná na hlavný pracovný pomer, alebo skrátený úväzok s prácou v office. Po dohode možnosť práce home office.
Podmienkou je komunikatívna nemčina + angličtina!

Náplň práce:
- vybavovanie prichádzajúcich hovorov, e-mailov, správ z chatu od existujúcich a potenciálnych zákazníkov
- pomoc zákazníkom s ich otázkami z oblastí: riešenie problémov s výrobkami spoločnosti, registrácia produktov, objednávanie náhradných dielov, výmeny a vrátenie peňazí a všetky ďalšie problémy súvisiace so zákazníckym servisom
- podpora produktov, propagácia najnovších technológií a aktualizácií a konverzácia o najnovších správach so zákazníkmi
- zadávanie všetkých relevantných údajov pochádzajúcich od zákazníka do rôznych interných systémov, reporting

Zamestnanecké výhody, benefity

- jedinečná možnosť stať sa súčasťou greenfield projektu a byť pri vzniku nového shared service centra
- možnosť kariérneho rastu v prípade preukázania ambicióznosti
- aktívne využívanie nemeckého jazyka
- po dohode možný home office
- príspevok na cestovné, resp. podpora práce z domu (50€ mesačne)
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- kvalitné školenie

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu prosím o zaslanie životopisu len v ANGLICKOM JAZYKU.

- Kontaktné centrum funguje od pondelka do nedele, od 8:00 do 20:00 hod.
- 40 hodín týždenne,
- práca je na zmeny so striedaním (8 hodín práca + obedná prestávka + krátke prestávky); 5 dní práca, 2 dni voľno

Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Našim klientom je stabilná outsourcing-ová spoločnosť so sídlom vo Veľkej Británii, ktorá pre svojich zákazníkov poskytuje služby v oblasti Tele-sales, tele-marketing a customer satisfaction. Prichádzajú na Slovensko vytvoriť zákaznícke centrum pre svojho TOP klienta.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- komunikatívna osoba
- pro-zákaznícky prístup
- flexibilita
- odolnosť voči stresu
- schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci
- angličtina na mierne pokročilej alebo vyššej úrovni (B1+ a vyššie)
- nemecký jazyk na úrovni B2 alebo vyššej - pre potreby dennej komunikácie so zákazníkmi

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4187736  Dátum zverejnenia: 24.1.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 375 EUR/mesiac