Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Helpline Agent s nemeckým jazykom pre novú exkluzívnu značku do kontaktného centra. Práca v office, po dohode možnosť home officu.
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
9.2.2022
9.2.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 375 EUR/mesiacPriemerná mesačná mzda vrátane príplatkov a bonusov je 1400-1500€ brutto
1 375 EUR/mesiacPriemerná mesačná mzda vrátane príplatkov a bonusov je 1400-1500€ brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho nového klienta, novootvorené kontaktné centrum hľadáme špecialistov zákazníckej linky pre nemecky hovoriacich klientov.
Práca je možná na hlavný pracovný pomer, alebo skrátený úväzok s prácou v office. Po dohode možnosť práce home office.
Podmienkou je komunikatívna nemčina + angličtina!
Náplň práce:
- vybavovanie prichádzajúcich hovorov, e-mailov, správ z chatu od existujúcich a potenciálnych zákazníkov
- pomoc zákazníkom s ich otázkami z oblastí: riešenie problémov s výrobkami spoločnosti, registrácia produktov, objednávanie náhradných dielov, výmeny a vrátenie peňazí a všetky ďalšie problémy súvisiace so zákazníckym servisom
- podpora produktov, propagácia najnovších technológií a aktualizácií a konverzácia o najnovších správach so zákazníkmi
- zadávanie všetkých relevantných údajov pochádzajúcich od zákazníka do rôznych interných systémov, reporting
Práca je možná na hlavný pracovný pomer, alebo skrátený úväzok s prácou v office. Po dohode možnosť práce home office.
Podmienkou je komunikatívna nemčina + angličtina!
Náplň práce:
- vybavovanie prichádzajúcich hovorov, e-mailov, správ z chatu od existujúcich a potenciálnych zákazníkov
- pomoc zákazníkom s ich otázkami z oblastí: riešenie problémov s výrobkami spoločnosti, registrácia produktov, objednávanie náhradných dielov, výmeny a vrátenie peňazí a všetky ďalšie problémy súvisiace so zákazníckym servisom
- podpora produktov, propagácia najnovších technológií a aktualizácií a konverzácia o najnovších správach so zákazníkmi
- zadávanie všetkých relevantných údajov pochádzajúcich od zákazníka do rôznych interných systémov, reporting
Zamestnanecké výhody, benefity
- jedinečná možnosť stať sa súčasťou greenfield projektu a byť pri vzniku nového shared service centra
- možnosť kariérneho rastu v prípade preukázania ambicióznosti
- aktívne využívanie nemeckého jazyka
- po dohode možný home office
- príspevok na cestovné, resp. podpora práce z domu (50€ mesačne)
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- kvalitné školenie
- možnosť kariérneho rastu v prípade preukázania ambicióznosti
- aktívne využívanie nemeckého jazyka
- po dohode možný home office
- príspevok na cestovné, resp. podpora práce z domu (50€ mesačne)
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- kvalitné školenie
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu prosím o zaslanie životopisu len v ANGLICKOM JAZYKU.
- Kontaktné centrum funguje od pondelka do nedele, od 8:00 do 20:00 hod.
- 40 hodín týždenne,
- práca je na zmeny so striedaním (8 hodín práca + obedná prestávka + krátke prestávky); 5 dní práca, 2 dni voľno
Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
- Kontaktné centrum funguje od pondelka do nedele, od 8:00 do 20:00 hod.
- 40 hodín týždenne,
- práca je na zmeny so striedaním (8 hodín práca + obedná prestávka + krátke prestávky); 5 dní práca, 2 dni voľno
Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je stabilná outsourcing-ová spoločnosť so sídlom vo Veľkej Británii, ktorá pre svojich zákazníkov poskytuje služby v oblasti Tele-sales, tele-marketing a customer satisfaction. Prichádzajú na Slovensko vytvoriť zákaznícke centrum pre svojho TOP klienta.
Našim klientom je stabilná outsourcing-ová spoločnosť so sídlom vo Veľkej Británii, ktorá pre svojich zákazníkov poskytuje služby v oblasti Tele-sales, tele-marketing a customer satisfaction. Prichádzajú na Slovensko vytvoriť zákaznícke centrum pre svojho TOP klienta.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívna osoba
- pro-zákaznícky prístup
- flexibilita
- odolnosť voči stresu
- schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci
- angličtina na mierne pokročilej alebo vyššej úrovni (B1+ a vyššie)
- nemecký jazyk na úrovni B2 alebo vyššej - pre potreby dennej komunikácie so zákazníkmi
- pro-zákaznícky prístup
- flexibilita
- odolnosť voči stresu
- schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci
- angličtina na mierne pokročilej alebo vyššej úrovni (B1+ a vyššie)
- nemecký jazyk na úrovni B2 alebo vyššej - pre potreby dennej komunikácie so zákazníkmi
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4187736
Dátum zverejnenia: 24.1.2022
2022-01-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 375 EUR/mesiac