Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáte prácu v ktorej využijete nemecký jazyk? Pridajte sa k novému tímu zákazníckych špecialistov pre kontaktné centrum svetoznámej značky Dyson!
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 375 EUR/mesiac
1 375 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre novootvorené zákaznícke centrum hľadáme špecialistov zákazníckej linky pre nemecky hovoriacich klientov. Ak si z Bratislavy alebo okolia neváhaj a pridaj sa k nám!
Náplň práce:
- Vybavovanie prichádzajúcich hovorov, e-mailov, správ z chatu od existujúcich a potenciálnych zákazníkov
- Pomoc zákazníkom s ich otázkami z oblastí: riešenie problémov s výrobkami spoločnosti, registrácia produktov, objednávanie náhradných dielov, výmeny a vrátenie peňazí a všetky ďalšie problémy súvisiace so zákazníckym servisom
- Podpora produktov, propagácia najnovších technológií a aktualizácií a konverzácia o najnovších správach so zákazníkmi
- Zadávanie všetkých relevantných údajov pochádzajúcich od zákazníka do rôznych interných systémov, reporting
Náplň práce:
- Vybavovanie prichádzajúcich hovorov, e-mailov, správ z chatu od existujúcich a potenciálnych zákazníkov
- Pomoc zákazníkom s ich otázkami z oblastí: riešenie problémov s výrobkami spoločnosti, registrácia produktov, objednávanie náhradných dielov, výmeny a vrátenie peňazí a všetky ďalšie problémy súvisiace so zákazníckym servisom
- Podpora produktov, propagácia najnovších technológií a aktualizácií a konverzácia o najnovších správach so zákazníkmi
- Zadávanie všetkých relevantných údajov pochádzajúcich od zákazníka do rôznych interných systémov, reporting
Zamestnanecké výhody, benefity
- Jedinečná možnosť byť súčasťou green field projektu a byť pri vzniku nového shred service centra
- Možnosť kariérneho rastu
- Aktívne využívanie cudzích jazykov a neustále zdokonaľovanie sa
- Home office
- Nadštandardný príspevok na stravovanie
- Kvalitný tréning
- Možnosť kariérneho rastu
- Aktívne využívanie cudzích jazykov a neustále zdokonaľovanie sa
- Home office
- Nadštandardný príspevok na stravovanie
- Kvalitný tréning
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu prosím o zaslanie životopisu v anglickom jazyku.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Našim klientom je stabilná outsourcingová spoločnosť so sídlom vo Veľkej Británii, ktorá pre svojich zákazníkov poskytuje služby v oblasti Tele-sales, tele-marketing a customer satisfaction. Prichádzajú na Slovensko vytvoriť nové shared service centrum - jedinečná príležitosť vybudovať si kariéru v úspešnej medzinárodnej spoločnosti!
Našim klientom je stabilná outsourcingová spoločnosť so sídlom vo Veľkej Británii, ktorá pre svojich zákazníkov poskytuje služby v oblasti Tele-sales, tele-marketing a customer satisfaction. Prichádzajú na Slovensko vytvoriť nové shared service centrum - jedinečná príležitosť vybudovať si kariéru v úspešnej medzinárodnej spoločnosti!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Nemecký jazyk na vynikajúcej úrovni.
Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni.
Komunikatívna osoba, pro-zákaznícky prístup.
Flexibilita, odolnosť voči stresu.
Pro-aktívny prístup k úlohám.
Schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci.
Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni.
Komunikatívna osoba, pro-zákaznícky prístup.
Flexibilita, odolnosť voči stresu.
Pro-aktívny prístup k úlohám.
Schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4182493
Dátum zverejnenia: 7.2.2022
2022-02-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 375 EUR/mesiac