Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáte prácu v ktorej využijete nemecký jazyk? Pridajte sa k novému tímu zákazníckych špecialistov pre kontaktné centrum svetoznámej značky Dyson!
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 375 EUR/mesiac
1 375 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre novootvorené zákaznícke centrum hľadáme špecialistov zákazníckej linky pre nemecky hovoriacich klientov. Ak si z Bratislavy alebo okolia neváhaj a pridaj sa k nám!
Náplň práce:
- Vybavovanie prichádzajúcich hovorov, e-mailov, správ z chatu od existujúcich a potenciálnych zákazníkov
- Pomoc zákazníkom s ich otázkami z oblastí: riešenie problémov s výrobkami spoločnosti, registrácia produktov, objednávanie náhradných dielov, výmeny a vrátenie peňazí a všetky ďalšie problémy súvisiace so zákazníckym servisom
- Podpora produktov, propagácia najnovších technológií a aktualizácií a konverzácia o najnovších správach so zákazníkmi
- Zadávanie všetkých relevantných údajov pochádzajúcich od zákazníka do rôznych interných systémov, reporting
Náplň práce:
- Vybavovanie prichádzajúcich hovorov, e-mailov, správ z chatu od existujúcich a potenciálnych zákazníkov
- Pomoc zákazníkom s ich otázkami z oblastí: riešenie problémov s výrobkami spoločnosti, registrácia produktov, objednávanie náhradných dielov, výmeny a vrátenie peňazí a všetky ďalšie problémy súvisiace so zákazníckym servisom
- Podpora produktov, propagácia najnovších technológií a aktualizácií a konverzácia o najnovších správach so zákazníkmi
- Zadávanie všetkých relevantných údajov pochádzajúcich od zákazníka do rôznych interných systémov, reporting
Zamestnanecké výhody, benefity
- Jedinečná možnosť byť súčasťou green field projektu a byť pri vzniku nového shred service centra
- Možnosť kariérneho rastu
- Aktívne využívanie cudzích jazykov a neustále zdokonaľovanie sa
- Home office
- Nadštandardný príspevok na stravovanie
- Kvalitný tréning
- Možnosť kariérneho rastu
- Aktívne využívanie cudzích jazykov a neustále zdokonaľovanie sa
- Home office
- Nadštandardný príspevok na stravovanie
- Kvalitný tréning
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu prosím o zaslanie životopisu v anglickom jazyku.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Našim klientom je stabilná outsourcingová spoločnosť so sídlom vo Veľkej Británii, ktorá pre svojich zákazníkov poskytuje služby v oblasti Tele-sales, tele-marketing a customer satisfaction. Prichádzajú na Slovensko vytvoriť nové shared service centrum - jedinečná príležitosť vybudovať si kariéru v úspešnej medzinárodnej spoločnosti!
Našim klientom je stabilná outsourcingová spoločnosť so sídlom vo Veľkej Británii, ktorá pre svojich zákazníkov poskytuje služby v oblasti Tele-sales, tele-marketing a customer satisfaction. Prichádzajú na Slovensko vytvoriť nové shared service centrum - jedinečná príležitosť vybudovať si kariéru v úspešnej medzinárodnej spoločnosti!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Nemecký jazyk na vynikajúcej úrovni.
Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni.
Komunikatívna osoba, pro-zákaznícky prístup.
Flexibilita, odolnosť voči stresu.
Pro-aktívny prístup k úlohám.
Schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci.
Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni.
Komunikatívna osoba, pro-zákaznícky prístup.
Flexibilita, odolnosť voči stresu.
Pro-aktívny prístup k úlohám.
Schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4182493
Dátum zverejnenia: 7.2.2022
2022-02-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 375 EUR/mesiac