Administratívno-klientský pracovník pre náš Helpdesk. Potrebná je iba plynulá angličtina a po zaškolení je tu možnosť pracovať aj z domu!

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
11/2021 a neskôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 EUR/mesiac- výška mzdy sa individuálne prehodnocuje, uvedená hranica je minimom pre danú pozíciu, nakoľko my si svojch zamestnancov vieme oceniť+príplatky k mzde do výšky 400€ mes. Priemerná mesačná mzda je 1300€-1500€ brutto.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme anglicky hovoriacich kandidátov pre pozíciu Špecialistu zákazníckej podpory pre , najväčšieho poskytovateľa telekomunikačných služieb v Severnej Amerike!

Ak radi komunikujete v angličtine a pomáhate ľuďom, pošlite nám svoj životopis v angličtine!
Po úvodnom školení je možná práca z domu. Všetko závisí od Vášho nasadenia a výsledkov.

Náplň práce:

- telefonická podpora a asistencia medzinárodným zákazníkom s ich požiadavkami (nejedná sa o žiadnu ponuku produktov)
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
- možnosť využiť odborné znalosti o produktoch spoločnosti pri riešení každého problému
- pracovný čas od 11:00 – 8:00 hod. (8-hodinová zmena + polhodinová prestávka na obed)
- víkendové/nočné zmeny so super bonusmi!
- zmeny v poobedňajších a nočných hodinách
- uprednostníme kandidátov s možnosťou docestovania na centrálu do KE alebo BA do 2 hodín

Zamestnanecké výhody, benefity

- bonusy a príplatky vo výške 200€-400€
- možnosť práce z domu po splnení pedpokadov a po dohode so zamestnávateľom
- možnosť kariérneho rastu
- zdokonalenie sa v cudzom jazyku
- kvalitné úvodné zaškolenie hradené spoločnosťou (2 mesiace)
- na konci zmeny v nočných hodinách Ti spoločnosť porieši odvoz domov
- rôzne teambuildingové a iné aktivity
- preplatenie taxi v rámci KE alebo BA po 22:00 hod.
- pracovná zmluva na neurčito od 1. dňa

Informácie o výberovom konaní

- výberový proces prebieha online

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Spoločnosť pôsobiaca v oblasti telekomunikácií.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- plynulá komunikácia v anglickom jazyku
- ochota pracovať na popoludňajších zmenách (nie je potrebné skoro vstávať :-) )
- proklientská orientácia a flexibilita
- pozitívne nastavenie a chuť debatovať s ľuďmi

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4180918  Dátum zverejnenia: 12.10.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac