Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Dyson - zákaznícka podpora, skrátený úväzok, poobedné a víkendové zmeny, možnosť home office
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)
646 - 1 031 EUR/mesiac- základná mzda podľa jazykových znalostí a úväzku 646€- 687€ brutto pri úväzku 20 hod/týždenne, 968€-1031€ pri 30 hod/týždenne
646 - 1 031 EUR/mesiac- základná mzda podľa jazykových znalostí a úväzku 646€- 687€ brutto pri úväzku 20 hod/týždenne, 968€-1031€ pri 30 hod/týždenne
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak hľadáte brigádu popri štúdiu, alebo si chcete privyrobiť pri Vašej bežnej práci a ovládate FRANCÚZSKY alebo HOLANDSKÝ jazyk na úrovni C1, máme pre Vás skvelú príležitosť priať sa k tímu:
Zákaznícky servis pre značku Dyson
DOLEŽITÉ:
- pracovné miesto je v Bratislave, s možnosťou (aj dlhodobého) home office -podľa dohody s nadriadeným
- pracuje sa na zmeny, v rozmedzí od 11:00-22:00, pondelok - nedeľa, podľa vopred určených shift plans - viac informácií pri pohovore
- part time pracovníci sa musia zúčastniť kompletného tréningu, 4 týždne, pondelok-piatok, 09:00-18:00
Vašou náplňou práce bude:
- prijímanie hovorov, e-mailov a chat-ových správ od potenciálnych aj stálych zákazníkov Dyson
- komunikácia so zákazníkom vo francúzskom ALEBO holandskom jazyku, produktové poradenstvo, riešenie problémov (reklamácie, vrátenie tovaru, objednávka náhradných dielov)
- prezentovanie značky Dyson a poskytovanie kvalitného zákazníckeho servisu a poradenstva
- administratívne úlohy (zapisovanie údajov do databázy)
- v spolupráci s tímom zlepšovanie procesov a návrh nových riešení
Zákaznícky servis pre značku Dyson
DOLEŽITÉ:
- pracovné miesto je v Bratislave, s možnosťou (aj dlhodobého) home office -podľa dohody s nadriadeným
- pracuje sa na zmeny, v rozmedzí od 11:00-22:00, pondelok - nedeľa, podľa vopred určených shift plans - viac informácií pri pohovore
- part time pracovníci sa musia zúčastniť kompletného tréningu, 4 týždne, pondelok-piatok, 09:00-18:00
Vašou náplňou práce bude:
- prijímanie hovorov, e-mailov a chat-ových správ od potenciálnych aj stálych zákazníkov Dyson
- komunikácia so zákazníkom vo francúzskom ALEBO holandskom jazyku, produktové poradenstvo, riešenie problémov (reklamácie, vrátenie tovaru, objednávka náhradných dielov)
- prezentovanie značky Dyson a poskytovanie kvalitného zákazníckeho servisu a poradenstva
- administratívne úlohy (zapisovanie údajov do databázy)
- v spolupráci s tímom zlepšovanie procesov a návrh nových riešení
Zamestnanecké výhody, benefity
- intenzívne zaškolenie na produkty a komunikáciu so zákazníkom
- zľavy na produkty značky Dyson
- bonusová schéma podľa výsledkov
- skrátený pracovný úväzok (16 - 30 hod/týždenne)
- zľavy na produkty značky Dyson
- bonusová schéma podľa výsledkov
- skrátený pracovný úväzok (16 - 30 hod/týždenne)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
CPM poskytuje celosvetoto služby v rámci outsourcing v oblastiach predaj, marketing, zákaznícky servis.
CPM poskytuje celosvetoto služby v rámci outsourcing v oblastiach predaj, marketing, zákaznícky servis.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Francúzsky jazyk - Pokročilý (C1) alebo Holandský jazyk - Pokročilý (C1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- jazykové znalosti: francúzsky ALEBO holandský jazyk na úrovni C1 - podmienka
- anglický jazyk na úrovni B1-B2 - podmienka
- PC zručnosti
- komunikatívnosť, zodpovednosť, ochota učiť sa a dosahovať výsledky
- part time pracovníci sa musia zúčastniť kompletného tréningu, 4 týždne, pondelok-piatok, 09:00-18:00
- anglický jazyk na úrovni B1-B2 - podmienka
- PC zručnosti
- komunikatívnosť, zodpovednosť, ochota učiť sa a dosahovať výsledky
- part time pracovníci sa musia zúčastniť kompletného tréningu, 4 týždne, pondelok-piatok, 09:00-18:00
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4180423
Dátum zverejnenia: 26.7.2022
2022-07-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 646 EUR/mesiac