Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Nemáš problém komunikovať v AJ? Staň sa klientskym pracovníkom a zarábaj!
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac+ bonusy za výkon a nočné odpracované hodiny (cca 400- 500 eur brutto mesačne)
1 200 EUR/mesiac+ bonusy za výkon a nočné odpracované hodiny (cca 400- 500 eur brutto mesačne)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme špecialistu zákazníckej podpory na pozíciu Cash Collection Analyst pre nášho významného klienta so sídlom v Bratislave.
Po úvodných týždňoch školenia môžeš dočasne pracovať z domu.
Ak ťa táto ponuka zaujala zašli nám svoj životopis.
Vaša práca bude spočívať najmä v:
- každodenná komunikácia s medzinárodnými zákazníkmi spoločnosti - zaistenie spokojnosti zákazníka s ponúknutým riešením
- práca na 9-hodinové zmeny (1 hodina pauza na obed) v časovom rozmedzí od 14:00 do 23:00 alebo od 19:00 do 4:00 nasledujúceho dňa (rozpis zmien máte na 3 mesiace vopred)
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti
- príplatky za prácu cez víkend, sviatok a nočnú prácu (podľa zákonníka práce)
Po úvodných týždňoch školenia môžeš dočasne pracovať z domu.
Ak ťa táto ponuka zaujala zašli nám svoj životopis.
Vaša práca bude spočívať najmä v:
- každodenná komunikácia s medzinárodnými zákazníkmi spoločnosti - zaistenie spokojnosti zákazníka s ponúknutým riešením
- práca na 9-hodinové zmeny (1 hodina pauza na obed) v časovom rozmedzí od 14:00 do 23:00 alebo od 19:00 do 4:00 nasledujúceho dňa (rozpis zmien máte na 3 mesiace vopred)
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti
- príplatky za prácu cez víkend, sviatok a nočnú prácu (podľa zákonníka práce)
Zamestnanecké výhody, benefity
- Aktívne zdokonaľovanie anglického jazyka
- Kariérny rozvoj
- Nadštandardné zdravotné poistenie
- Parkovanie v budove spoločnosti
- Doprava taxíkom zdarma po 22:30 v rámci BA
- Kariérny rozvoj
- Nadštandardné zdravotné poistenie
- Parkovanie v budove spoločnosti
- Doprava taxíkom zdarma po 22:30 v rámci BA
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Medzinárodný klient so sídlom v Bratislave
Medzinárodný klient so sídlom v Bratislave
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
•plynulá a sebavedomá komunikácia v anglickom jazyku
•dobré komunikačné zručnosti, orientácia na zákazníka
•flexibilita (práca večer/ v noci)
•odolnosť voči stresu
•dobré komunikačné zručnosti, orientácia na zákazníka
•flexibilita (práca večer/ v noci)
•odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4180413
Dátum zverejnenia: 12.10.2021
2021-10-12
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac