Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR services administrator with German
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac
1 300 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte radi papierovačky a vyhovuje Vám práca z domu? Dohovoríte sa nemecky a angličtinu máte v malíčku? Potom hľadáme práve Vás!
Pre nášho klienta, silnú medzinárodnú firmu, hľadáme komunikatívnu osobu, ktorá bude zodpovedná za personálnu agendu zamestnancov spoločnosti.
Náplň práce:
-v rámci personálnej agendy budete kontaktnou osobou pre nemecky hovoriacich kolegov (firemným jazykom je ale angličtina)
-spracovávanie personálnych dokumentov zamestnancov
-zodpovednosť za aktualizáciu údajov v osobných zložkách zamestnancov
-v rámci tejto veľkej spoločnosti budete súčasťou medzinárodného tímu 5-7ľudí, ktorí si navzájom pomáhajú, i keď sedia v rôznych krajinách sveta.
Pre nášho klienta, silnú medzinárodnú firmu, hľadáme komunikatívnu osobu, ktorá bude zodpovedná za personálnu agendu zamestnancov spoločnosti.
Náplň práce:
-v rámci personálnej agendy budete kontaktnou osobou pre nemecky hovoriacich kolegov (firemným jazykom je ale angličtina)
-spracovávanie personálnych dokumentov zamestnancov
-zodpovednosť za aktualizáciu údajov v osobných zložkách zamestnancov
-v rámci tejto veľkej spoločnosti budete súčasťou medzinárodného tímu 5-7ľudí, ktorí si navzájom pomáhajú, i keď sedia v rôznych krajinách sveta.
Zamestnanecké výhody, benefity
-multisport karta
-dôkladné zaškolenie
-zmluva na dobu neurčitú
-flexibilný pracovný čas
-príspevky na vzdelávanie a bonusová schéma
-možnosť kariérneho postupu
-dôkladné zaškolenie
-zmluva na dobu neurčitú
-flexibilný pracovný čas
-príspevky na vzdelávanie a bonusová schéma
-možnosť kariérneho postupu
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Pozíciu HR services administrator with German obsadzujeme pre nášho klienta, ktorou je etablovaná, medzinárodná, retailová spoločnosť pôsobiaca v mnohých krajinách sveta. Zameriava sa na budovanie prvotriednej zákazníckej skúsenosti. Do svojho tímu hľadajú talentovaného človeka, ktorý je bystrý, zameraný na výsledky a bude vyznávať firemnú kultúru.
Pozíciu HR services administrator with German obsadzujeme pre nášho klienta, ktorou je etablovaná, medzinárodná, retailová spoločnosť pôsobiaca v mnohých krajinách sveta. Zameriava sa na budovanie prvotriednej zákazníckej skúsenosti. Do svojho tímu hľadajú talentovaného človeka, ktorý je bystrý, zameraný na výsledky a bude vyznávať firemnú kultúru.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- ochota pracovať výlučne z domu
- znalosť anglického a nemeckého jazyka
-skúsenosť s prácou vo väčšej spoločnosti
-záujem o prácu s ľuďmi a dokumentami
- znalosť anglického a nemeckého jazyka
-skúsenosť s prácou vo väčšej spoločnosti
-záujem o prácu s ľuďmi a dokumentami
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4177676
Dátum zverejnenia: 8.11.2021
2021-11-08
lokalita: Práca z domu Pozícia: HR asistent, HR generalist, HR Koordinátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac