HR services administrator with German

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máte radi papierovačky a vyhovuje Vám práca z domu? Dohovoríte sa nemecky a angličtinu máte v malíčku? Potom hľadáme práve Vás!

Pre nášho klienta, silnú medzinárodnú firmu, hľadáme komunikatívnu osobu, ktorá bude zodpovedná za personálnu agendu zamestnancov spoločnosti.

Náplň práce:
-v rámci personálnej agendy budete kontaktnou osobou pre nemecky hovoriacich kolegov (firemným jazykom je ale angličtina)
-spracovávanie personálnych dokumentov zamestnancov
-zodpovednosť za aktualizáciu údajov v osobných zložkách zamestnancov
-v rámci tejto veľkej spoločnosti budete súčasťou medzinárodného tímu 5-7ľudí, ktorí si navzájom pomáhajú, i keď sedia v rôznych krajinách sveta.

Zamestnanecké výhody, benefity

-multisport karta
-dôkladné zaškolenie
-zmluva na dobu neurčitú
-flexibilný pracovný čas
-príspevky na vzdelávanie a bonusová schéma
-možnosť kariérneho postupu

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Pozíciu HR services administrator with German obsadzujeme pre nášho klienta, ktorou je etablovaná, medzinárodná, retailová spoločnosť pôsobiaca v mnohých krajinách sveta. Zameriava sa na budovanie prvotriednej zákazníckej skúsenosti. Do svojho tímu hľadajú talentovaného človeka, ktorý je bystrý, zameraný na výsledky a bude vyznávať firemnú kultúru.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- ochota pracovať výlučne z domu
- znalosť anglického a nemeckého jazyka
-skúsenosť s prácou vo väčšej spoločnosti
-záujem o prácu s ľuďmi a dokumentami

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4177676  Dátum zverejnenia: 8.11.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac