Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Poď pracovať k nám na Hotline a pomáhaj našim klientom byť stále online! Klientský pracovník BA a KE-potrebná plynulá angličtina!
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
10/2021 a neskôr
10/2021 a neskôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 EUR/mesiac- výška mzdy sa individuálne prehodnocuje, uvedená hranica je minimom pre danú pozíciu, nakoľko my si svojch zamestnancov vieme oceniť+príplatky k mzde do výšky 400€ mes. Priemerná mesačná mzda je 1300€-1500€ brutto.
1 150 EUR/mesiac- výška mzdy sa individuálne prehodnocuje, uvedená hranica je minimom pre danú pozíciu, nakoľko my si svojch zamestnancov vieme oceniť+príplatky k mzde do výšky 400€ mes. Priemerná mesačná mzda je 1300€-1500€ brutto.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme anglicky hovoriacich špecialistov zákazníckej podpory pre nášho klienta, najväčšieho poskytovateľa telekomunikačných služieb v Severnej Amerike!
Ak radi komunikujete v angličtine a pomáhate ľuďom, pošlite nám svoj životopis v angličtine!
Po úvodnom školení je možná práca z domu. Všetko závisí od Vášho nasadenia a výsledkov.
Náplň práce:
• Telefonická podpora a asistencia medzinárodným zákazníkom s ich požiadavkami (nejedná sa o žiadnu ponuku produktov)
• Budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
• Možnosť využiť odborné znalosti o produktoch spoločnosti pri riešení každého problému
• Pracovný čas od 11:00 – 8:00 hod. (8-hodinová zmena + polhodinová prestávka na obed)
• Víkendové/nočné zmeny so super bonusmi!
- zmeny v poobedňajších a nočných hodinách
- uprednostníme kandidátov s možnosťou docestovania na centrálu do KE alebo BA do 2 hodín
Ak radi komunikujete v angličtine a pomáhate ľuďom, pošlite nám svoj životopis v angličtine!
Po úvodnom školení je možná práca z domu. Všetko závisí od Vášho nasadenia a výsledkov.
Náplň práce:
• Telefonická podpora a asistencia medzinárodným zákazníkom s ich požiadavkami (nejedná sa o žiadnu ponuku produktov)
• Budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
• Možnosť využiť odborné znalosti o produktoch spoločnosti pri riešení každého problému
• Pracovný čas od 11:00 – 8:00 hod. (8-hodinová zmena + polhodinová prestávka na obed)
• Víkendové/nočné zmeny so super bonusmi!
- zmeny v poobedňajších a nočných hodinách
- uprednostníme kandidátov s možnosťou docestovania na centrálu do KE alebo BA do 2 hodín
Zamestnanecké výhody, benefity
- bonusy a príplatky vo výške 200€-400€
- možnosť práce z domu
- možnosť kariérneho rastu
- zdokonalenie sa v cudzom jazyku
- kvalitné úvodné zaškolenie hradené spoločnosťou (2 mesiace)
- na konci zmeny v nočných hodinách Ti spoločnosť porieši odvoz domov
- rôzne teambuildingové a iné aktivity
- preplatenie taxi v rámci KE a BA po 22:00 hod.
- pracovná zmluva na neurčito od 1. dňa
- možnosť práce z domu
- možnosť kariérneho rastu
- zdokonalenie sa v cudzom jazyku
- kvalitné úvodné zaškolenie hradené spoločnosťou (2 mesiace)
- na konci zmeny v nočných hodinách Ti spoločnosť porieši odvoz domov
- rôzne teambuildingové a iné aktivity
- preplatenie taxi v rámci KE a BA po 22:00 hod.
- pracovná zmluva na neurčito od 1. dňa
Informácie o výberovom konaní
- výberový proces prebieha online
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Spoločnosť pôsobiaca v oblasti telekomunikácií.
Spoločnosť pôsobiaca v oblasti telekomunikácií.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- plynulá komunikácia v anglickom jazyku
- ochota pracovať na popoludňajších zmenách (nie je potrebné skoro vstávať :-) )
- proklientská orientácia a flexibilita
- pozitívne nastavenie a chuť debatovať s ľuďmi
- ochota pracovať na popoludňajších zmenách (nie je potrebné skoro vstávať :-) )
- proklientská orientácia a flexibilita
- pozitívne nastavenie a chuť debatovať s ľuďmi
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4163167
Dátum zverejnenia: 16.9.2021
2021-09-16
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac