Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zákaznícka podpora vo francúzskom, holandskom alebo severskom jazyku (možnosť home office)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 290 EUR/mesiac
Od 1 290 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ako súčasť novo-vybudovaného teamu britskej spoločnosti (sídlo myhive, Vajnorská, Bratislava) budete mať na starosti komunikáciu so zákazníkmi a top zákaznícky servis (čierna elektronika pre domácnosti, sušiče na ruky pre komerčné účely).
DOLEŽITÉ: pracovné miesto je v Bratislave, s možnosťou (aj dlhodobého) home office -podľa dohody s nadriadeným
Vašou úlohou bude najmä:
- telefonický a e-mailový kontakt so zákazníkom (in-bound, nie predaj produktov, nie aktívne vyvolávanie)
- zisťovanie aktuálnych potrieb zákazníka, prehľad o objednávkach, vykonávanie zmien na základe požiadaviek
- pro-aktívne riešenie problémov a odstraňovanie nedostatkov v procese
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch zameraných na zlepšovanie komunikácie a zákazníckej spokojnosti
- komunikácia a reporting pre materskú spoločnosť
DOLEŽITÉ: pracovné miesto je v Bratislave, s možnosťou (aj dlhodobého) home office -podľa dohody s nadriadeným
Vašou úlohou bude najmä:
- telefonický a e-mailový kontakt so zákazníkom (in-bound, nie predaj produktov, nie aktívne vyvolávanie)
- zisťovanie aktuálnych potrieb zákazníka, prehľad o objednávkach, vykonávanie zmien na základe požiadaviek
- pro-aktívne riešenie problémov a odstraňovanie nedostatkov v procese
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch zameraných na zlepšovanie komunikácie a zákazníckej spokojnosti
- komunikácia a reporting pre materskú spoločnosť
Zamestnanecké výhody, benefity
- jedinečná možnosť byť súčasťou nového projektu na Slovensku a byť pri vzniku nového centra zdieľaných služieb (kariérne možnosti)
- práca pre silnú značku s kvalitnými produktmi
- aktívne využívanie cudzích jazykov a neustále zdokonaľovanie sa
- pracovné miesto je v Bratislave, s možnosťou (aj dlhodobého) home office -podľa dohody s nadriadeným
- príspevok na cestovné resp. podpora práce z domu (50€ mesačne)
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- 5 dní dovolenky navyše
- práca pre silnú značku s kvalitnými produktmi
- aktívne využívanie cudzích jazykov a neustále zdokonaľovanie sa
- pracovné miesto je v Bratislave, s možnosťou (aj dlhodobého) home office -podľa dohody s nadriadeným
- príspevok na cestovné resp. podpora práce z domu (50€ mesačne)
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- 5 dní dovolenky navyše
Informácie o výberovom konaní
Pracovná doba: 5 dní/týždenne, 8,5 hod denne (vrátane prestávok), práca na zmeny:
8:00 - 17:00
9:00 -18:00
11:00 -20:00
Práca cez víkend - max 2 víkendy do mesiaca
Zmeny sú plánované nadriadeným na 4 týždne vopred, pracujete podľa vopred určeného plánu.
8:00 - 17:00
9:00 -18:00
11:00 -20:00
Práca cez víkend - max 2 víkendy do mesiaca
Zmeny sú plánované nadriadeným na 4 týždne vopred, pracujete podľa vopred určeného plánu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je stabilná outsourcing-ová spoločnosť so sídlom vo Veľkej Británii, ktorá pre svojich zákazníkov poskytuje služby v oblasti Tele-sales, tele-marketing a customer satisfaction. Prichádzajú na Slovensko vytvoriť zákaznícke centrum pre svojho TOP klienta - značku Dyson - výrobca a predajca prémiových elektrospotrebičov.
Našim klientom je stabilná outsourcing-ová spoločnosť so sídlom vo Veľkej Británii, ktorá pre svojich zákazníkov poskytuje služby v oblasti Tele-sales, tele-marketing a customer satisfaction. Prichádzajú na Slovensko vytvoriť zákaznícke centrum pre svojho TOP klienta - značku Dyson - výrobca a predajca prémiových elektrospotrebičov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Holandský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Francúzsky jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nórsky jazyk - Pokročilý (C1) alebo Dánsky jazyk - Pokročilý (C1) alebo Fínsky jazyk - Pokročilý (C1) alebo Švédsky jazyk - Pokročilý (C1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívna osoba, pro-zákaznícky prístup
- flexibilita, odolnosť voči stresu
- pro-aktívny prístup k úlohám
- schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci
- angličtina na mierne pokročilej alebo vyššej úrovni (B1 a vyššie)
- jeden z týchto jazykov na úrovni pokročilý (C1 alebo C2): francúzsky/holandský/nórsky/dánsky/švédsky/fínsky
- flexibilita, odolnosť voči stresu
- pro-aktívny prístup k úlohám
- schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci
- angličtina na mierne pokročilej alebo vyššej úrovni (B1 a vyššie)
- jeden z týchto jazykov na úrovni pokročilý (C1 alebo C2): francúzsky/holandský/nórsky/dánsky/švédsky/fínsky
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4163128
Dátum zverejnenia: 28.7.2022
2022-07-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 290 EUR/mesiac