Používaj angličtinu a pracuj v zákazníckom servise s možnosťou práce z domu po zaškolení !

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
10/2021 a neskôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 125 EUR/mesiacpo absolvovaní školenia mesačné ponusy vo výške od 200 do 400 eur brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak hovoríš plynule anglicky a nerobí ti problém komunikovať, potom hľadáme práve teba na špecialistu zákazníckej podpory pre nášho významného klienta so sídlom v Košiciach. Po úvodných tréningoch, po dohode možnosť práce z domu ako benefit. Trojzmenná prevádzka (práca aj vo večerných a nočných hodinách).

Ak ťa táto ponuka zaujala zašli nám svoj životopis.

Vaša práca bude spočívať najmä v:

- Riešenie problémov so zákazníkmi.
- Vybavovanie žiadostí, sťažností a reklamácií.
- Spolupracovanie s ostatnými členmi oddelení s cieľom poskytnúť adekvátnu odpoveď na položené otázky.
- Poskytovanie všeobecných a špecifických informácií volajúcim.
- práca na 9-hodinové zmeny (1 hodina pauza na obed) v trojzmennej prevádzke

Zamestnanecké výhody, benefity

- Možnosť kariérneho rastu
- Aktívne zdokonaľovanie anglického jazyka
- Motivačné finančné ohodnotenie
- Podporu a pomoc od vedúceho tímu a ostatných kolegov
- Zlepšenie komunikačných a predajných zručností

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Klient so sídlom v Košiciach

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

•pozitívne naladenie a energiu
•plynulá a sebavedomá komunikácia v anglickom jazyku
•zmysel pre zákaznícku spokojnosť a skúsenosť
•flexibilita (práca na zmeny)
•ochotu učiť sa a kariérne sa posúvať
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4161463  Dátum zverejnenia: 14.9.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 125 EUR/mesiac