Príležitosť pre nemčinárov! Pridajte sa k novému kontaktnému centru a pracujte ako customer support! Možnosť Home officu.

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Nitriansky kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 375 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak hovoríte plynule po nemecky a anglicky pridajte sa k tímu nového kontaktného centra v Bratislave. Hľadáme nových ľudí pre zákaznícku podporu - vybavovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov, mailov. Nejde o predaj!

Náplň práce:
- Vybavovanie prichádzajúcich hovorov, e-mailov, správ z chatu od existujúcich a potenciálnych zákazníkov
- Pomoc zákazníkom s ich otázkami z oblastí: riešenie problémov s výrobkami spoločnosti, registrácia produktov, objednávanie náhradných dielov, výmeny a vrátenie peňazí a všetky ďalšie problémy súvisiace so zákazníckym servisom
- Podpora produktov, propagácia najnovších technológií a aktualizácií a konverzácia o najnovších správach so zákazníkmi

Zamestnanecké výhody, benefity

- Kariérny rast
- Možnosť podieľať sa novom projekte
- Aktívne využívanie cudzích jazykov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme zasielať životopisy v anglickom jazyku.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Nemecký jazyk na vynikajúcej úrovni
Pro zákaznícky prístup

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4150416  Dátum zverejnenia: 21.2.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 375 EUR/mesiac