Account manager s Anglickým a Nemeckým jazykom

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
3 000 EUR/mesiacokolo 3000 eur (plat sa zásadne odvíja od skúseností a schopnosti kandidáta) + bonusy a iné benefity spoločnosti

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si šikovný account manager a máš skúsenosti v oblasti predaja, rozvoja obchodu, správy účtov, elektronického obchodu alebo podobného odvetvia. Dohovoríš sa v Angličtine a Nemčine? Si business, kariérne orientovaný? Neváhaj a reaguj !


- Ako Account manažér v medzinárodnom tíme budete budovať vzťahy s existujúcimi aj novými obchodnými predajcami, aby ste využili plný potenciál trhu B2B, a zároveň budete spolupracovať s internými tímami našej spoločnosti na celom svete s cieľom prispôsobiť alebo vybudovať nové riešenia určené pre predajcov. a špecifické obchodné potreby zákazníkov.
-Správu portfólia kľúčových účtov voči množine výstupných a vstupných cieľov.
-Správa predajcovského portfolia
- Vzdelávanie, vedenie a nadväzovanie kontaktov s kľúčovými klientmi na potenciálnych zákazníkmi či predajcami
- Prenos potrieb a požiadaviek trhu späť na interné tímy.
- Úzku spoluprácu s rozvojom obchodu, produktovým manažmentom, technickou, marketingovou, partnerskou podporou a ďalšími kľúčovými internými zainteresovanými stranami

Zamestnanecké výhody, benefity

- Životné poistenie
- Penzijný fond
- Súkromná klinika
- Stravovanie na pracovisku
- sick days
- mimoriadne platené volno
- referral bonus program
- relokačný bonus
- škôlka ... a mnoho dalšieho

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Náš klient je veľkoobchodný internetový medzinárodný reťazec

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Prax na pozícii/v oblasti

Account manager

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- min 2 roky praxe v obchode alebo správe účtov v elektronickom obchode alebo podobnom odvetví.
- Schopnosť určovať priority a riadiť viacero povinností.
- Orientácia na zákazníka
- Skúsenosti s používaním Salesforce.com alebo iného nástroja CRM.
- Skúsenosti s interpretáciou údajov a vytváraním obchodných odporúčaní
- Skúsenosti s prácou s právnymi, produktovými a internými zainteresovanými stranami.
- Skúsenosti s daňami, najmä DPH, sú výhodou.
- Znalosť SQL je výhodou.
- Španielčina/taliančina/francúzština ako 3. jazyk je výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4134155  Dátum zverejnenia: 3.9.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac