HR Admin a recruit support

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Nové Zámky
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na pozíciu HR Admin/ Recruit support hľadáme človeka s profesionálnym vystupovaním, chuťou pracovať a vždy s úsmevom na tvári.

Prax v oblasti ľudských zdrojov a prehľad v zákonníku práce nie sú podmienkou, ale veľkou výhodou.

Ponúkame možnosť rozšíriť tvoje znalosti a získať nové skúsenosti z oblasti náboru, personálneho manažmentu a tým kariérne rásť.

Tvojou hlavnou náplňou práce bude:
- starostlivosť o zverenú HR agendu
- podpora a pomoc pri nábore zamestnancov
- riešenie požiadaviek našich zamestnancov a uchádzačov o prácu
- iné administratívne úkony na základe požiadaviek nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

- silné zázemie úspešnej spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou
- možnosť získať cennú prax v personálnej agentúre
- stravovacia Callio karta

Informácie o výberovom konaní

POSTUP:
1. Zaslať CV - výhradne na e-mailovú adresu [email protected] - predmet: Názov pozície.

2. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí splnia požadované podmienky.

3. Výberovému konaniu predchádza krátky telefonát.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pracovnú pozíciu obsadzujeme interne pre našu spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ľudské zdroje, personalistika,

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Maďarský jazyk - Začiatočník (A2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Práca s počítačom - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- máš chuť na sebe pracovať a nebojíš sa zdolávať výzvy
- si komunikatívny, flexibilný a pripravený na denný kontakt so zamestnancami spoločnosti
- si bežný užívateľ MS Office, excel na pokročilejšej úrovni
- máš zodpovedný prístup k zvereným úlohám
- si schopný samostatne pracovať a s pozitívnym prístupom k práci

Ak si na všetko odpovedal/a ÁNO, tak hľadáme práve teba!!!

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4127885  Dátum zverejnenia: 22.7.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 5 EUR/hod.