Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hovoríš po nemecky, si čerstvý/á absolvent/ka a chceš rozbehnúť kariéru na oddelení nákupu u TOP zamestnávateľa na Slovensku? Pošli nám CV!
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 339 EUR/mesiac(garantovaný nárast platu počas prvých troch rokov)
1 339 EUR/mesiac(garantovaný nárast platu počas prvých troch rokov)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, maloobchodnú spoločnosť a jednotku na trhu, hľadáme Asistenta/ku na oddelenie nákupu s plynulou nemčinou.
Ak si chceš budovať kariéru vo veľkej medzinárodnej spoločnosti, pošli nám svoje CV v slovenčine!
Nápln práce:
• denná komunikácia s dodávateľmi a oddeleniami centrály spoločnosti
• denná komunikácia s logistickými centrami
• komunikácia s kolegami z iných krajín
• samostatné procesovanie zmlúv
• vytváranie nákladových reportov
• zapezpečenie administratívnej a organizačnej podpory svojho nadriadeného
• príprava podkladov a prezentácií
• archivácia dokumentov
Ak si chceš budovať kariéru vo veľkej medzinárodnej spoločnosti, pošli nám svoje CV v slovenčine!
Nápln práce:
• denná komunikácia s dodávateľmi a oddeleniami centrály spoločnosti
• denná komunikácia s logistickými centrami
• komunikácia s kolegami z iných krajín
• samostatné procesovanie zmlúv
• vytváranie nákladových reportov
• zapezpečenie administratívnej a organizačnej podpory svojho nadriadeného
• príprava podkladov a prezentácií
• archivácia dokumentov
Zamestnanecké výhody, benefity
• pracovný pomer na dobu neurčitú
• garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve prvé tri roky
• dlhodobé vzdelávanie a možnosť kariérneho rastu
• odmenu za odporučenie kandidáta
• zľavy u partnerov
• široký systém benefitov, z ktorých si tie naj pre Teba vyberieš práve Ty
• iné
• garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve prvé tri roky
• dlhodobé vzdelávanie a možnosť kariérneho rastu
• odmenu za odporučenie kandidáta
• zľavy u partnerov
• široký systém benefitov, z ktorých si tie naj pre Teba vyberieš práve Ty
• iné
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Jedna z popredných maloobchodných spoločností, TOP zamestnávateľ na Slovensku. Spoločnosť má zastúpenie v 30 krajinách sveta.
Jedna z popredných maloobchodných spoločností, TOP zamestnávateľ na Slovensku. Spoločnosť má zastúpenie v 30 krajinách sveta.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva, Business, Obchod
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• nemecký jazyk na pokročilej úrovni podmienkou
• MS Office na používateľskej úrovni (najmä Excel a PowerPoint)
• samostatnosť
• precíznosť
• flexibilita
• zodpovednosť
• analytické myslenie
• dynamická osobnosť
• MS Office na používateľskej úrovni (najmä Excel a PowerPoint)
• samostatnosť
• precíznosť
• flexibilita
• zodpovednosť
• analytické myslenie
• dynamická osobnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4093875
Dátum zverejnenia: 9.6.2021
2021-06-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Asistent, Office manager Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 339 EUR/mesiac