HR Koordinátor

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, príp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiack fixnej mzde prináleží ešte variabilná časť odmeny

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme nového kolegu na pozíciu koordinátora pre nášho významného klienta lokalizovaného v Bratislave. Ak máte predchádzajúcu prax na pozícii koordinátor a máte skúsenosti s poskytovaním komplexného servisu pre klienta a jeho zamestnancov, dajte nám o sebe vedieť.

Náplň práce:
- zabezpečovanie naplnenia objednávok od klienta na pridelenie zamestnancov
- koordinácia celého náborového procesu s cieľom zaručiť úspešné a včasné doručenie zamestnancov klientovi podľa zadaných požiadaviek
- zodpovednosť za vyhľadávanie a nábor dočasne pridelených zamestnancov
- zodpovednosť za pracovno-právnu agendu pri nástupe a výstupe (podpis pracovných zmlúv, ukončenia)
- zaistenie vstupných školení, vstupných lekásrkych prehliadok
- komunikácia s dodávateľmi /BOZP, OOPP, vstupné lekárske prehliadky
- výdaj ochranných pracovných pomôcok a ďalších potrebných predmetov pri nástupe
- zabezpečenie ubytovania pre zamestnancov
- budovanie optimálneho vzťahu s našim klientom
- komunikácia s klientom na dennej báze - výroba, personálne oddelenie
- denná podpora, komunikácia a poradenstvo pre zamestnancov klienta
- kompletizácia dochádzok, výdaj výplatných pások a výdaj stravných lístkov
- vykonávanie iných činnosti podľa potreby
- reporting

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v medzinárodnej spoločnosti
- možnosti kariérneho rastu a sebarealizácie
- motivačný systém odmeňovania
- školenia, tréningy
- balík firemných benefitov
- multisport karta
- callio stravná karta - 90% príspevok zamestnávateľom na stravu
- 5 dní benefitného voľna navyše
- príspevok na vzdelávanie na relax
- DDS

Informácie o výberovom konaní

Prosím zašlite CV na mailovú adresu. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre našu spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- SŠ/ VŠ vzdelanie
- prax na pozícii koordinátor
- skúsenosť s poskytovaním komplexného servisu pre klienta a jeho zamestnancov
- MS office
- VP sk. B - aktívny vodič
- motivácia, drive a energia
- komunikatívnosť, proaktivita, empatia, asertivita, flexibilita, multitasking
- schopnosť pracovať pod stresom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4080066  Dátum zverejnenia: 12.5.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac