Recruitment & admin support

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Nitra
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme posilu pre našu Nitriansku pobočku. Ak sa chceš zdokonaľovať v HR oblasti a chceš sa dozvedieť viac o tejto problematike, práve teraz je tá správna šanca dať o sebe vedieť.
Hľadáme nového kolegu na pozíciu RECRUITMENT & ADMIN SUPPORT.

Náplň práce:
- zabezpečovanie administratívnych prác súvisiacich s nástupom zamestnancov u klienta
- návšteva klienta približne 2x do týždňa
- vykonávanie iných činnosti podľa potreby

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v dynamickom kolektíve
- možnosti kariérneho rastu a sebarealizácie v oblasti Recruitmentu
- team-buildingové aktivity
- multisport karta
- callio stravná karta

Informácie o výberovom konaní

Prosím zašlite CV na mailovú adresu. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre našu spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax na rovnakej pozícii výhodou
- MS office
- chuť realizovať sa v oblasti HR
- chuť učiť sa a pracovať na sebe
- motivácia, drive a energia
- komunikatívnosť, proaktivita, asertivita, flexibilita, multitasking
- vodičský preukaz sk. B

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4078059  Dátum zverejnenia: 10.5.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 5 EUR/hod.