Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista objednávok a interných procesov s francúzštinou (1300€)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac
1 300 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Radi komunikujete vo francúzskom jazyku a chcete ho aktívne využívať aj v práci? Máte skúsenosti (aj brigádne popri škole) z medzinárodného prostredia či väčšej firmy? Radi by ste sa stali súčasťou novo vybudovaného teamu a podieľali sa na vytváraní procesov?
Máme pre Vás vynikajúcu príležitosť, pre nášho klienta (medzinárodnú korporátnu spoločnosť s najlepším feedbackom od zamestnancov na trhu) hľadáme kandidátov na pozíciu:
Špecialista objednávok a interných procesov s francúzskym jazykom
Náplň práce:
• podieľanie sa na vytváraní nových štruktúr, procesov, tréningových materiálov a užívateľských manuálov interne pre ďalšie oddelenia spoločnosti (Nákup, Zákaznícky servis, Fakturácia a pod.)
• práca s objednávkami, analýza požiadaviek, nastavenie zliav a ponúk
• systémové riešenie reklamácií - vyhľadávanie príčin a chýb v rámci procesov v skladoch, logistike, fakturácie, objednávkach a príprava riešenia (nejedná sa o vymáhanie pohľadávok)
• analýza dát (MS Excel), príprava a návrh riešení a procesných zlepšení
• spolupráca naprieč rôznymi oddeleniami, komunikácia s native speakermi vo francúzskom jazyku na dennej báze (interne v rámci firmy, nie navonok)
Máme pre Vás vynikajúcu príležitosť, pre nášho klienta (medzinárodnú korporátnu spoločnosť s najlepším feedbackom od zamestnancov na trhu) hľadáme kandidátov na pozíciu:
Špecialista objednávok a interných procesov s francúzskym jazykom
Náplň práce:
• podieľanie sa na vytváraní nových štruktúr, procesov, tréningových materiálov a užívateľských manuálov interne pre ďalšie oddelenia spoločnosti (Nákup, Zákaznícky servis, Fakturácia a pod.)
• práca s objednávkami, analýza požiadaviek, nastavenie zliav a ponúk
• systémové riešenie reklamácií - vyhľadávanie príčin a chýb v rámci procesov v skladoch, logistike, fakturácie, objednávkach a príprava riešenia (nejedná sa o vymáhanie pohľadávok)
• analýza dát (MS Excel), príprava a návrh riešení a procesných zlepšení
• spolupráca naprieč rôznymi oddeleniami, komunikácia s native speakermi vo francúzskom jazyku na dennej báze (interne v rámci firmy, nie navonok)
Zamestnanecké výhody, benefity
Vaše výhody:
• ste súčasťou novo vznikajúceho teamu a vytvárate nové procesy a štruktúry, ide o komplexnú, analytickú aj kreatívnu rolu, nie automatizované vkladanie dát do tabuliek
• kariérny rast, zamestnanecké benefity, adekvátne platové ohodnotenie a bonusový systém
• profesionálne, ľudské a férové pracovné prostredie
• ste súčasťou novo vznikajúceho teamu a vytvárate nové procesy a štruktúry, ide o komplexnú, analytickú aj kreatívnu rolu, nie automatizované vkladanie dát do tabuliek
• kariérny rast, zamestnanecké benefity, adekvátne platové ohodnotenie a bonusový systém
• profesionálne, ľudské a férové pracovné prostredie
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Výroba chemických a kozmetických produktov
Výroba chemických a kozmetických produktov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- francúzsky jazyk: plynulá sebavedomá komunikácia (B2 a vyššie), anglický jazyk: mierne pokročilý
- skúsenosti z prostredia medzinárodnej firmy alebo korporátu (procesne orientované prostredie)
- analytické a komunikačné zručnosti
- chuť do práce a motivácia podieľať sa na niečom novom, pracovať v teame a vytvárať spoločný produkt
- skúsenosti z prostredia medzinárodnej firmy alebo korporátu (procesne orientované prostredie)
- analytické a komunikačné zručnosti
- chuť do práce a motivácia podieľať sa na niečom novom, pracovať v teame a vytvárať spoločný produkt
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4068098
Dátum zverejnenia: 26.7.2021
2021-07-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Finančný analytik, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Špecialista reportingu Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac