Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Chceš si rozbehnúť kariéru? Rád komunikuješ v angličtine? Hľadáme práve teba! (Špecialista podpory zákazníkov)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 EUR/mesiac1150 EUR/mesiac + finančné bonusy.
1 150 EUR/mesiac1150 EUR/mesiac + finančné bonusy.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Považuješ sa za komunikatívnu a technicky zameranú osobnosť? Rozprávať v angličtine Ti nerobí problém? Pre nášho klienta, zahraničnú telekomunikačnú spoločnosť, hľadáme Špecialistu zákazníckej podpory.
Tvojou úlohou bude:
• Poradenstvo v otázkach technickej podpory
• Vybaviť približne 20 telefonátov denne
• Udržiavať dobré vzťahy so zákazníkmi
• Práca na smeny (zahŕňa aj nočné zmeny)
Tvojou úlohou bude:
• Poradenstvo v otázkach technickej podpory
• Vybaviť približne 20 telefonátov denne
• Udržiavať dobré vzťahy so zákazníkmi
• Práca na smeny (zahŕňa aj nočné zmeny)
Zamestnanecké výhody, benefity
• Možnosť aktívneho zdokonaľovania anglického jazyka
• Odmeňovací systém založený na výkonnosti
• Životné poistenie
• Taxi zadarmo (Ak skončíš zmenu po 22:30)
• Odmeňovací systém založený na výkonnosti
• Životné poistenie
• Taxi zadarmo (Ak skončíš zmenu po 22:30)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Telekomunikačný poskytovateľ
Call-centrum v Bratislave
Telekomunikačný poskytovateľ
Call-centrum v Bratislave
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Aktívne ovládanie anglického jazyka
• Výborné komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - US pracovný čas)
• Odolnosť voči stresu
• Výborné komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - US pracovný čas)
• Odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4062241
Dátum zverejnenia: 16.9.2021
2021-09-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac