Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník klientského servisu s holandským jazykom
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacmzda sa môže líšiť v závislosti od skúseností
1 200 EUR/mesiacmzda sa môže líšiť v závislosti od skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta – medzinárodnú firmu zameranú na operatívny leasing automobilov, hľadáme prozákaznícky orientovaného administratívneho pracovníka s plynulou znalosťou holandského jazyka.
Náplň práce:
- práca s dátami v internom systéme
- komunikácia s automobilovými importérmi
- finálne overovanie konfigurácie vozidiel a miesta doručenia
- kontaktná osoba pre koncového klienta
- promptné riešenie interných požiadaviek
- komunikácia s internými oddeleniami
Náplň práce:
- práca s dátami v internom systéme
- komunikácia s automobilovými importérmi
- finálne overovanie konfigurácie vozidiel a miesta doručenia
- kontaktná osoba pre koncového klienta
- promptné riešenie interných požiadaviek
- komunikácia s internými oddeleniami
Zamestnanecké výhody, benefity
- pracovná zmluva na dobu neurčitú
- možnosť výhodného odkúpenia ojazdených vozidiel so zamestnaneckou zľavou po skončení skúšobnej doby
- home office 2x do týždňa
- 4 sick days a 25 dní dovolenky
- ročný bonus vo výške 120% mesačného platu v závislosti od výkonu
- možnosť výhodného odkúpenia ojazdených vozidiel so zamestnaneckou zľavou po skončení skúšobnej doby
- home office 2x do týždňa
- 4 sick days a 25 dní dovolenky
- ročný bonus vo výške 120% mesačného platu v závislosti od výkonu
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Náš klient je medzinárodná firma zameraná na operatívny leasing automobilov medzinárodným korporáciám, malým a stredným podnikom a profesionálnym partnerom.
Náš klient je medzinárodná firma zameraná na operatívny leasing automobilov medzinárodným korporáciám, malým a stredným podnikom a profesionálnym partnerom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- holandský a anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
- komunikatívnosť
- orientácia na zákazníka a príjemné vystupovanie
- komunikatívnosť
- orientácia na zákazníka a príjemné vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4061672
Dátum zverejnenia: 17.5.2021
2021-05-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Obchodný referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac