Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka konateľa spoločnosti s komunikatívnou angličtinou.
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Martin
Martin
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
850 EUR/mesiacMzda je možná vyššia v závislosti od praxe a skúsenosti kandidátky. K základnej mzde sa pripočítava aj výkonnostná zložka.
850 EUR/mesiacMzda je možná vyššia v závislosti od praxe a skúsenosti kandidátky. K základnej mzde sa pripočítava aj výkonnostná zložka.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného klienta, ktorý pracuje v oblasti priemyselnej výroby hľadáme šikovnú Asistentku konateľa spoločnosti s komunikatívnym anglickým jazykom a minimálne 2 rokmi praxe na danej pozícií.
- vybavovanie telefonickej, e-mailovej komunikácie
- plánovanie termínov stretnutí
- príjem, evidencia a starostlivosť o poštu
- evidencia dochádzky, zápis bločkov do cestovných príkazov
- zabezpečenie ubytovania, leteniek pre zamestnancov, starostlivosť o služobné autá z vozového parku- administratívna činnosť
- príležitostná pomoc pri prekladoch dokumentov z/ do anglického jazyka
- výpomoc pri organizovaní firemných podujatí
- tvorba zápisov z meetingov
- úzka spolupráca s marketingovým, personálnym, finančným a oddelením strategického nákupu - pomocné činnosti
- vybavovanie telefonickej, e-mailovej komunikácie
- plánovanie termínov stretnutí
- príjem, evidencia a starostlivosť o poštu
- evidencia dochádzky, zápis bločkov do cestovných príkazov
- zabezpečenie ubytovania, leteniek pre zamestnancov, starostlivosť o služobné autá z vozového parku- administratívna činnosť
- príležitostná pomoc pri prekladoch dokumentov z/ do anglického jazyka
- výpomoc pri organizovaní firemných podujatí
- tvorba zápisov z meetingov
- úzka spolupráca s marketingovým, personálnym, finančným a oddelením strategického nákupu - pomocné činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti
- príjemný kolektív
- pružný pracovný čas
- možnosť využitia MultiSport karty
- jazykové kurzy
- príjemný kolektív
- pružný pracovný čas
- možnosť využitia MultiSport karty
- jazykové kurzy
Informácie o výberovom konaní
Prosím posielať životopis v slovenskom a anglickom jazyku.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Ostatná priemyselná výroba
Priemyselná výroba
Priemyselná výroba
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na pozícií asistentky minimálne 3 roky - nutná
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni - nutná
-aktívny šofér - VP skupina B - nutnosť
- znalosť aj nemeckého jazyka - výhodou
- reprezentatívne a príjemné vystupovanie
- organizačné schopnosti
- zodpovedný prístup k práci
- tímový hráč
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni - nutná
-aktívny šofér - VP skupina B - nutnosť
- znalosť aj nemeckého jazyka - výhodou
- reprezentatívne a príjemné vystupovanie
- organizačné schopnosti
- zodpovedný prístup k práci
- tímový hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3998392
Dátum zverejnenia: 25.11.2020
2020-11-25
lokalita: Martin Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, HR asistent, Sekretárka Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 850 EUR/mesiac