Konzultant oddelenia správy nehnuteľností

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiacOd 1700€/mesiac - mzda môže vyššia vzhľadom na skúsenosti a snioritu kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta obsadzujeme pozíciu konzultant oddelenia správy nehnuteľností. Vašou pracovnou náplňou na pozícii bude:
• Správa systému pre nehnuteľnosti (SAP)
• Zaškolenie juniornejších kolegov pre prácu v systémoch
• Správa a kontrola dokumentácie súvisiacej s nehnuteľnosťami spoločnosti
• Controlling a finančné analýzy budgetu
• Správa budgetu v oblasti správy nehnuteľností.
• Sledovanie čerpaných finančných prostriedkov a porovnanie plánu s reálnym čerpaním.
• Príprava podkladov pre záverečné vyúčtovanie projektu realizácie pre/stavieb.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Motivujúce finančné ohodnotenie
• Pracovný pomer na dobu neurčitú,
• 1-krát do týždňa možnosť práce z domu,
• Postupné zaškolenie, ktoré zabezpečí, že svoju prácu zvládneš na jednotku,
• Široký systém benefitov

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Spoločnosť s dlhoročnou tradíciou na Slovensku

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonómia, Právo, Manažment

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Prax na pozícii/v oblasti

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v oblasti ekonómie, obchodu, práva či technického zamerania.
• Min. 2 – ročné pracovné skúsenosti v oblasti administratívy, ideálne v oblasti controllingu či financií.
• Aktívna znalosť nemeckého jazyka.
• MS Office na pokročilej úrovni, najmä Excel.
• Analytické myslenie, záujem o prácu s číslami a so zmluvami.
• Time management a schopnosť pracovať pod časovým tlakom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3971907  Dátum zverejnenia: 29.9.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac