
Telefonický operátor pre podporu zákazníkom s AJ B2 +
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 150 EUR/mesiac+ variabilná zložka, ktorá závisí od úrovne AJ, komunikačných znalostí a predchádzajúcich skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ste osoba, ktorá je excelentná v komunikácií? Komunikácia cez telefón Vám nenaháňa strach? Hľadáte si prácu, pri ktorej budete môcť každodenne využívať a zdokonaľovať svoju angličtinu?
Náplň práce:
- Aktívna a každodenná komunikácia v AJ
- Riešenie požiadaviek medzinárodných klientov
- Budovanie zákazníckych vzťahov
- Využívanie vedomostí o produktoch na odstránenie možných závad a ťažkostí (absolvujete- AWARD-WINNING TRAINING)
- Pracuje sa na zmeny, prevádzkový čas je od 11:00 do 8:00 (21 hodín). V rámci prevádzkových hodín si dohadujete 8,5h zmeny 3 mesiace dopredu
Náplň práce:
- Aktívna a každodenná komunikácia v AJ
- Riešenie požiadaviek medzinárodných klientov
- Budovanie zákazníckych vzťahov
- Využívanie vedomostí o produktoch na odstránenie možných závad a ťažkostí (absolvujete- AWARD-WINNING TRAINING)
- Pracuje sa na zmeny, prevádzkový čas je od 11:00 do 8:00 (21 hodín). V rámci prevádzkových hodín si dohadujete 8,5h zmeny 3 mesiace dopredu
Zamestnanecké výhody, benefity
- Aktívne zdokonaľovanie anglického jazyka
- Zaujímavé finančné bonusy a príplatky
- Rýchly kariérny rast/ možnosť pracovnej rotácie v spoločnosti
- Nadštandardné zdravotné poistenie
- Parkovanie v budove spoločnosti
- Team buildings, športové a kultúrne podujatia
- Zaujímavé finančné bonusy a príplatky
- Rýchly kariérny rast/ možnosť pracovnej rotácie v spoločnosti
- Nadštandardné zdravotné poistenie
- Parkovanie v budove spoločnosti
- Team buildings, športové a kultúrne podujatia
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Severoamerická spoločnosť sprostredkujúca telekomunikačné služby
Severoamerická spoločnosť sprostredkujúca telekomunikačné služby
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Angličtina na úrovni B2
- Komunikačné zručnosti
- Flexibilita
- Dynamickosť
- Schopnosť pracovať v medzinárodnom prostredí
Informácie o výberovom procese
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Adecco Slovakia s.r.o. je súčasťou Adecco Group, svetového lídra v poskytovaní personálnych služieb šitých na mieru.
Kvalita našich služieb reflektuje dôkladnú znalosť trhu a hlboké pochopenie potrieb našich klientov. 50 rokov zhromažďujeme skúsenosti a znalosti a implementujeme moderné techniky a metódy práce.
Dizajnujeme pre našich klientov nové riešenia, aby sme zvýšili účinnosť a nákladovú efektivitu procesov v oblasti ľudských zdrojov.
Kvalita našich služieb reflektuje dôkladnú znalosť trhu a hlboké pochopenie potrieb našich klientov. 50 rokov zhromažďujeme skúsenosti a znalosti a implementujeme moderné techniky a metódy práce.
Dizajnujeme pre našich klientov nové riešenia, aby sme zvýšili účinnosť a nákladovú efektivitu procesov v oblasti ľudských zdrojov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Adresa spoločnosti
Kontakt
ID: 3896577
Dátum zverejnenia: 26.2.2021
2021-02-26
Lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista internej komunikácie, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: ADECCO Slovakia, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac