Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Viete anglicky, maďarsky a chceli by ste pracovať v administratíve? Zašlite nám vaše CV a pracujte pre OMV!
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac
1 300 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, spoločnosť OMV hľadáme vhodného kandidáta, ktorému nerobí problém komunikácia v maďarčine, angličtine a je aj tímový hráč.
Hlavnou náplňou práce bude:
- telefonický kontakt so zákazníkmi a personálom čerpacích staníc
- starostlivosť o nových a existujúcich klientov
- vybavovanie požiadaviek zákazníkov
- registrácia mýta v kartovom systéme
Hlavnou náplňou práce bude:
- telefonický kontakt so zákazníkmi a personálom čerpacích staníc
- starostlivosť o nových a existujúcich klientov
- vybavovanie požiadaviek zákazníkov
- registrácia mýta v kartovom systéme
Zamestnanecké výhody, benefity
- referal bonus,
- nadštandardná zdravotná starostlivosť,
- jazykové kurzy (angličtina),
- príspevky do 3 piliera
- a iné
- nadštandardná zdravotná starostlivosť,
- jazykové kurzy (angličtina),
- príspevky do 3 piliera
- a iné
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Hľadáme kandidáta pre spoločnosť OMV.
Hľadáme kandidáta pre spoločnosť OMV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Maďarský jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- silná orientácia na zákazníka
- tímový hráč
- veľmi dobré komunikačné schopnosti
- tímový hráč
- veľmi dobré komunikačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3870425
Dátum zverejnenia: 10.6.2020
2020-06-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac