Reagujte bez životopisu

Recepčná

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
4,5 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• zabezpečuje vybavenie, poriadok a čistotu v kancelárskych priestoroch, vrátanie zasadacích a školiacich miestností a kuchyniek, rezervácií rokovacích miestností
• preberá a prepája všetky telefonáty prichádzajúce na pobočku, preberá odkazy, prijíma návštevy a poskytuje im občerstvenie
• objednáva kancelárske vybavenie (kancelárske potreby, občerstvenie do kuchyniek a na meetingy a pod.)
• eviduje hlásenia zamestnancov o nedostatkoch a poruchách v kancelárskych priestoroch a vybavuje ich vyriešenie
• vybavuje a vedie evidenciu o firemnej korešpondencii – elektronická kniha pošty, preberá zásielky od kuriérskej služby, distribúcia prišlej pošty
• organizuje firemné raňajky, podieľa sa na organizovaní a príprave firemných eventov (e.g. vianočný večierok, SE dni, Dni zdravia a pod....)
• nahráva do E- Procu faktúry a spravuje systém objednávok
• pravidelne aktualizuje zasadací poriadok a parkovací poriadok (vonkajšie a vnútorné parkovisko)
• vypomáha s administráciou a správou vozového parku
• zabezpečuje rezervácie hotelov, leteniek a taxi služieb
• vypomáha s aktivitami, ktoré súvisia sa office priestormi (napr. výmena/sťahovanie nábytku, vybavenia kuchyniek, kvety, nástenky, príprava prac. stola pri nástupe a výstupe zamestnanca...)
• poskytuje všeobecné informácie zamestnancom a zákazníkom spoločnosti
• v prípade neprítomnosti zastupuje Administratívnu asistentku a preberá jej povinnosti úzko spolupracuje s asistentkami na oddelení
• plní ďalšie ďalšie úlohy podľa inštrukcií od asistentiek a podľa potrieb spoločnosti na základe pokynov nadriadeného
• Pracovná doba dohodou od od 7,30 – 17,00

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Spoločnosť je svetový špecialista v oblasti manažmentu elektrickej energie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• stredoškolské vzdelanie,
• min. 2 roky praxe v pozícii asistentky, skúsenosť s organizovaním eventov, prezentácií , či školení
• aktívny prístup k práci, flexibilita, komunikatívnosť, zodpovednosť, vynikajúce organizačné zručnosti, orientácia na zákazníka, pozitívny prístup, can do attittude
• znalosť MS Office,
• príjemné a reprezentatívne vystupovanie,
• anglický jazyk na úrovni pokročilý slovom a písmom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3850967  Dátum zverejnenia: 17.1.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 4,5 EUR/hod.