Inžinier Service Desku (1st Line Support, Microsoft Office 365, Microsoft Teams a pod.)

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacvyššia mzda a ďalšie benefity sú možné v závislosti od vzdelania, kvalifikácie a odbornej praxe.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta hľadáme človeka na pozíciu Service Desk inžinier, ktorý bude zodpovedný za prvý kontakt so zákazníkmi (1st support line), využije svoje schopnosti z call centra alebo IT supportu, a bude pracovať s technologickým stackom ako Microsoft Office 365, Microsoft Teams a podobné. Spoločnosť sa zaoberá poskytovaním dát a IT riešení, firma pôsobí v oblasti automobilového podnikania, databázami nových áut a konfiguračnými systémami na svojom trhu na Slovensku. Tým, že budeš supportovať krajiny ako Poľsko, Nemecko, Chorvátsko, Rakúsko, Maďarsko, Rumunsko máš o zábavu postarané. Ak vieš anglicky a spĺňaš nižšie uvedené podmienky zašli nám svoje CV.
Náplň práce :
✔️ Identifikácia a riešenie problému
✔️ Práca s telefónom, ticketovacím systémom a emailom
✔️ Zaznamenávanie si podrobnosti o požiadavke na incident
✔️ Podpora na 1st level support line
✔️ Vysoká úroveň služieb zákazníkom
✔️ Zaznamenávanie do dokumentácie a jej aktualizácia
✔️ Poskytovanie riešenia problémov
✔️ Efektívne komunikovať s technicky aj netechnicky zdatnými zákazníkmi/ kolegami
✔️ Inštalácia, aktualizácia, podpora a riešenie problémov pre tlačiarne, počítačový hardvér a mobilné zariadenia

Zamestnanecké výhody, benefity

Budú predstavené pri osobnom stretnutí.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Globálna medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ideálny kandidát by mal mať :
✔️Akákoľvek prax v IT alebo v call centre
✔️Akákoľvek skúsenosť s 1st level support line
✔️Microsoft Office 365, Microsoft Teams, Active Directory Sync, McAfee a Skype for Business
✔️Microsoft Windows
✔️Skúsenosť s administráciou User & Security Group Active Directory
✔️Schopnosť pracovať v tíme ale aj byť samostatný
✔️Výborné logistické riešenie problémov
✔️Zručnosti v oblasti služby so zákazníkom
✔️Schopnosť riadiť sa podnikovými procesmi a postupmi
Vašou výhodou je :
✔️ITIL vedomosti – Foundation level
✔️Znalosť ISO 27001
✔️Pochopenie Active Directory a Microsoft Exchange
✔️ Nemecký jazyk - základy

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3848531  Dátum zverejnenia: 12.2.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac