Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Inžinier Service Desku (1st Line Support, Microsoft Office 365, Microsoft Teams a pod.)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacvyššia mzda a ďalšie benefity sú možné v závislosti od vzdelania, kvalifikácie a odbornej praxe.
1 600 EUR/mesiacvyššia mzda a ďalšie benefity sú možné v závislosti od vzdelania, kvalifikácie a odbornej praxe.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme človeka na pozíciu Service Desk inžinier, ktorý bude zodpovedný za prvý kontakt so zákazníkmi (1st support line), využije svoje schopnosti z call centra alebo IT supportu, a bude pracovať s technologickým stackom ako Microsoft Office 365, Microsoft Teams a podobné. Spoločnosť sa zaoberá poskytovaním dát a IT riešení, firma pôsobí v oblasti automobilového podnikania, databázami nových áut a konfiguračnými systémami na svojom trhu na Slovensku. Tým, že budeš supportovať krajiny ako Poľsko, Nemecko, Chorvátsko, Rakúsko, Maďarsko, Rumunsko máš o zábavu postarané. Ak vieš anglicky a spĺňaš nižšie uvedené podmienky zašli nám svoje CV.
Náplň práce :
✔️ Identifikácia a riešenie problému
✔️ Práca s telefónom, ticketovacím systémom a emailom
✔️ Zaznamenávanie si podrobnosti o požiadavke na incident
✔️ Podpora na 1st level support line
✔️ Vysoká úroveň služieb zákazníkom
✔️ Zaznamenávanie do dokumentácie a jej aktualizácia
✔️ Poskytovanie riešenia problémov
✔️ Efektívne komunikovať s technicky aj netechnicky zdatnými zákazníkmi/ kolegami
✔️ Inštalácia, aktualizácia, podpora a riešenie problémov pre tlačiarne, počítačový hardvér a mobilné zariadenia
Náplň práce :
✔️ Identifikácia a riešenie problému
✔️ Práca s telefónom, ticketovacím systémom a emailom
✔️ Zaznamenávanie si podrobnosti o požiadavke na incident
✔️ Podpora na 1st level support line
✔️ Vysoká úroveň služieb zákazníkom
✔️ Zaznamenávanie do dokumentácie a jej aktualizácia
✔️ Poskytovanie riešenia problémov
✔️ Efektívne komunikovať s technicky aj netechnicky zdatnými zákazníkmi/ kolegami
✔️ Inštalácia, aktualizácia, podpora a riešenie problémov pre tlačiarne, počítačový hardvér a mobilné zariadenia
Zamestnanecké výhody, benefity
Budú predstavené pri osobnom stretnutí.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Globálna medzinárodná spoločnosť.
Globálna medzinárodná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ideálny kandidát by mal mať :
✔️Akákoľvek prax v IT alebo v call centre
✔️Akákoľvek skúsenosť s 1st level support line
✔️Microsoft Office 365, Microsoft Teams, Active Directory Sync, McAfee a Skype for Business
✔️Microsoft Windows
✔️Skúsenosť s administráciou User & Security Group Active Directory
✔️Schopnosť pracovať v tíme ale aj byť samostatný
✔️Výborné logistické riešenie problémov
✔️Zručnosti v oblasti služby so zákazníkom
✔️Schopnosť riadiť sa podnikovými procesmi a postupmi
Vašou výhodou je :
✔️ITIL vedomosti – Foundation level
✔️Znalosť ISO 27001
✔️Pochopenie Active Directory a Microsoft Exchange
✔️ Nemecký jazyk - základy
✔️Akákoľvek prax v IT alebo v call centre
✔️Akákoľvek skúsenosť s 1st level support line
✔️Microsoft Office 365, Microsoft Teams, Active Directory Sync, McAfee a Skype for Business
✔️Microsoft Windows
✔️Skúsenosť s administráciou User & Security Group Active Directory
✔️Schopnosť pracovať v tíme ale aj byť samostatný
✔️Výborné logistické riešenie problémov
✔️Zručnosti v oblasti služby so zákazníkom
✔️Schopnosť riadiť sa podnikovými procesmi a postupmi
Vašou výhodou je :
✔️ITIL vedomosti – Foundation level
✔️Znalosť ISO 27001
✔️Pochopenie Active Directory a Microsoft Exchange
✔️ Nemecký jazyk - základy
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3848531
Dátum zverejnenia: 12.2.2020
2020-02-12
lokalita: Bratislava Pozícia: IT konzultant, IT tester, IT/Technical Support Specialist, Servisný inžinier, Správca informačného systému Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac