Hľadáme účtovníka do medzinárodného tímu!

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac(od 1500€/brutto na základe skúseností)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, medzinárodnú spoločnosť, hľadáme skúseného človeka, ktorý by rád pokračoval vo svojej účtovníckej kariére v poprednej spoločnosti so sídlom v Bratislave. Ak máte skúsenosti vo finančníctve/účtovníctve, skúsenosti s faktúrami, platbami a radi komunikujete v anglickom jazyku, hľadám presne Vás!

Vašou náplňou práce by bolo aj:

- Zodpovednosť za viac malých alebo jednu veľkú oblasť
- Účtovanie dodávateľských faktúr a cestovných nárokov zamestnancov do hlavnej knihy
- Komunikácia s miestnymi úradmi a dodávateľmi kvôli včasnému a správnemu zaúčtovaniu všetkých faktúr
- Mesačné a štvrťročné kontrolovanie správnosti zaúčtovania
- Riešenie otázok zamestnancov aj externých strán (dodávateľov)
- Účasť na projektoch na zlepšenie existujúcich procesov

Zamestnanecké výhody, benefity

- vzdelávacie a jazykové kurzy
- ročný bonus
- flexibilný pracovný čas a home office
- aktívne využitie anglického jazyka na dennej báze
- ďalšie finančné a nefinančné benefity budú bližšie špecifikované na osobnom pohovore

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poisťovníctvo

Medzinárodná spoločnosť so sídlom v Bratislave.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, účtovníctvo, finančníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vysokoškolské vzdelanie v oblasti financií, bankovníctva, účtovníctva, ekonómie alebo Stredná ekonomická škola alebo gymnázium výhodou
- Minimálne 2 roky skúseností z finančníctva/účtovníctva
- Plynulá písomná aj hovorová angličtina, každý ďalší európsky jazyk je výhodou
- Komunikačné zručnosti
- MS Excel na pokročilej úrovni
- Proaktívny prístup k práci, tímový hráč ochotný učiť sa
- Predchádzajúce skúsenosti s účasťou na projekte výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3824486  Dátum zverejnenia: 11.3.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac