Junior administratívny pracovník pre Back office

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Komárno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiac+odmeny. Finálna výška mzdy závisí od skúsenosti kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• práca s databázou a upload informácií potrebných na správnu realizáciu platieb
• kontrola činností všetky realizovaných procesov
• reklamácia platových výnimiek a ich oprava
• dodržiavanie stanovených KPI a SLA
• riešenie a eskalácia chybových úkonov
• spoluúčasť pri zlepšovaní procesov
• vylepšovanie procesov a služieb

Zamestnanecké výhody, benefity

Benefity
• práca v medzinárodnej spoločnosti
• jazykové kurzy
• Fitness a wellness aktivity zabezpečí karta Multisport
• teambuildingy
• Employee referral program
• “Fruit day”
• Sick days

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Sprostredkovateľ v oblasti vrátenia daní

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Aktuálna a aktívna Angličtina - úroveň (B1)
• Schopnosť stanoviť priority a dodržať termíny
• Analytické myslenie
• Cit pre detail
• Skúsenosti s prácou v tíme
• Dobrá znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
• Silný tímový hráč a spolupráca s ostatnými v tímoch
• Inovačné a kreatívne nápady
• Nezávisle identifikuje kľúčové problémy, vzorce alebo odchýlky
• Ochota učiť sa, otvorenosť a flexibilita pri prijímaní nových úloh a výziev

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3822867  Dátum zverejnenia: 24.2.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac