
Administratívny pracovník s Nemčinou
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1339 euro brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš už nejaké skúsenosti s administratívnou prácou a komunikácia v nemčine ti nerobí žiadny problém? Šanca pre teba stať sa súčasťou úspešnej medzinárodnej
spoločnosti.
Tvojou úlohou bude :
- Komunikácia s ostatnými oddeleniami centrály, logistických centier, iných krajín a materskej spoločnosti
- Vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov
- Evidencia, zakladanie, vyhľadávanie, archivácia dokumentov
- Vybavovanie záležitostí v mene spoločnosti na úradoch a v inštitúciách
- Plnenie operatívnych úloh
- Obsluha kancelárskych zariadení (kopírovacích zariadení, faxu)
- Príprava podkladov pre nadriadených a ostatné oddelenia spoločnosti
- Komunikácia s externými partnermi spoločnosti
spoločnosti.
Tvojou úlohou bude :
- Komunikácia s ostatnými oddeleniami centrály, logistických centier, iných krajín a materskej spoločnosti
- Vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov
- Evidencia, zakladanie, vyhľadávanie, archivácia dokumentov
- Vybavovanie záležitostí v mene spoločnosti na úradoch a v inštitúciách
- Plnenie operatívnych úloh
- Obsluha kancelárskych zariadení (kopírovacích zariadení, faxu)
- Príprava podkladov pre nadriadených a ostatné oddelenia spoločnosti
- Komunikácia s externými partnermi spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca do interného stavu spoločnosti na dobu neurčitú,
- prvé štyri roky garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve,
- možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti a iných krajín,
- možnosť občasnej práce z domu,
- doplnkové dôchodkové sporenie,
- sabbatical,
- karta Multisport,
a veľa ďalšieho
- prvé štyri roky garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve,
- možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti a iných krajín,
- možnosť občasnej práce z domu,
- doplnkové dôchodkové sporenie,
- sabbatical,
- karta Multisport,
a veľa ďalšieho
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Pre nášho klienta niekoľkokrát oceneného Top zamestnávateľa hľadáme Administratívnu pracovníčku!
Pre nášho klienta niekoľkokrát oceneného Top zamestnávateľa hľadáme Administratívnu pracovníčku!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
administratíva, obchod
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- nemecký jazyk - úroveň B2 podmienkou
- vysoké pracovné nasadenie, samostatnosť, precíznosť,
- asertivita, proaktivita, schopnosť spolupráce,
- organizačné a komunikačné schopnosti, lojalita,
- zodpovednosť, analytické myslenie, flexibilita,
Informácie o výberovom procese
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Adresa spoločnosti
Kontakt
ID: 3822102
Dátum zverejnenia: 30.11.2019
2019-11-30
Lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, HR asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: ADECCO Slovakia, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1339 euro brutto