
Špecialista Zákazníckeho Servisu (1150 to 1420 € + Bonusy do výšky 400 €, skúsenosti netreba)
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 - 1 420 EUR/mesiac+ 400 € odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre lídra telekomunikačných služieb hľadáme ľudí na zákaznicku podporu, kde budú poskytovať technickú podporu pre dané produkty firmy.
Pracovný čas od 11:00 do 4:30 (prvá zmena začína o 11:00 a končí o 19:30 - posledná zmena o 20:00 a končí o 4:30)
Pracovné povinnosti:
- Odpovedať na telefonické hovory týkajúce sa technickej podpory.
- Poskytovať podporu všetkým produktom prostredníctvom interakcie so zákazníkmi a pomocou špičkových diagnostických nástrojov.
- Vybavujte otázky zákazníkov týkajúce sa služieb, pokrytia siete, funkcií, telefónov a zariadení, príslušenstva, opravy a odstraňovania problémov.
Pracovný čas od 11:00 do 4:30 (prvá zmena začína o 11:00 a končí o 19:30 - posledná zmena o 20:00 a končí o 4:30)
Pracovné povinnosti:
- Odpovedať na telefonické hovory týkajúce sa technickej podpory.
- Poskytovať podporu všetkým produktom prostredníctvom interakcie so zákazníkmi a pomocou špičkových diagnostických nástrojov.
- Vybavujte otázky zákazníkov týkajúce sa služieb, pokrytia siete, funkcií, telefónov a zariadení, príslušenstva, opravy a odstraňovania problémov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Poskytnutie profesionálnych školení
- Príplatky za nočné zmeny
- Taxík hradený firmou na konci nočnej zmeny
- Zamestnanecké zľavy
- Firemné akcie zamerané na budovanie tímu, šport a kultúra
- Ročný bonus pre tímový bonus, Špeciálny bonus za dôležité životné udalosti
- A mnohé iné
- Príplatky za nočné zmeny
- Taxík hradený firmou na konci nočnej zmeny
- Zamestnanecké zľavy
- Firemné akcie zamerané na budovanie tímu, šport a kultúra
- Ročný bonus pre tímový bonus, Špeciálny bonus za dôležité životné udalosti
- A mnohé iné
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Líder v telekomunikácii
Líder v telekomunikácii
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- pokročilé anglické zručnosti (písomné a ústne) - úroveň B2 / C1
- schopnosť pracovať v multikultúrnom globálnom prostredí
- Silné medziľudské a komunikačné zručnosti
- Dobrá organizácia a pozornosť na podrobné zručnosti
- Základné znalosti komunikačných technológií (napr. Médiá, internet, telefónia)
- Skúsenosti so zákazníkmi
- Skúsenosti s tímovou prácou
Informácie o výberovom procese
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Adresa spoločnosti
Kontakt
ID: 3790921
Dátum zverejnenia: 27.11.2019
2019-11-27
Lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Správca počítačovej siete, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: ADECCO Slovakia, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 150 - 1 420 EUR/mesiac+ 400 € odmeny