Team leader pre Back office

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Komárno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 1000 € (Brutto), v závislosti od skúsenosti kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavnou zodpovednosťou úlohy supervízora platieb je viesť tím zodpovedný za vykonávanie, overovanie, zaznamenávanie a kontrolu každodenných činností súvisiacich s podporou spracovania bezcolného nákupu.

Hlavné povinnosti a zodpovednosti:

• Vykonávanie alebo zabezpečovanie spôsobilosti tímu v oblastiach:
- zadávanie údajov potrebné na správne spracovanie a vykonanie platby
- kontroly a dvojité kontroly na zabezpečenie správnych procesov
- vykonávanie a monitorovanie platobných výnimiek a opráv
- administratívne úlohy podporujúce procesy bezcolného nakupovania
• Zabezpečenie kvality na úlohy vykonávané tímom a dohľadom definovaných SLA a KPI
• Vyšetrovanie a schvaľovanie výnimočných prípadov, poradca v komplikovanej situácii / prípadoch
• Pravidelný týždenný a mesačný reporting
• Rozvoj a riadenie ľudí
• Tréning a kontinuálne vzdelávanie v oblasti tvrdých zručností, mäkkých zručností, znalostí o platbách, know-how, procesných znalostí
• predvídať interné / externé obchodné záležitosti; zlepšenia procesov alebo služby súvisiace s optimalizáciou procesov a spokojnosťou zákazníka
• Podporovať projekty a implementáciu systémov,

Zamestnanecké výhody, benefity

Benefity
• práca v medzinárodnej spoločnosti
• jazykové kurzy
• Fitness a wellness aktivity zabezpečí karta Multisport
• teambuildingy
• Employee referral program
• “Fruit day”
• Sick days

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Sprostredkovateľ v oblasti vrátenia daní

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Angličtina - vyššia stredná úroveň (B2)
• Schopnosť stanoviť priority a dodržať termíny
• Analytické myslenie
• Zameraný na detaily
• Skúsenosti s vedením tímu
• Dobrá znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
• Silný tímový hráč a spolupráca s ostatnými v tímoch
• Inovačné a kreatívne nápady
• Nezávisle identifikuje kľúčové problémy, vzorce alebo odchýlky
• Ochota učiť sa, otvorenosť a flexibilita pri prijímaní nových úloh a výziev

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3790336  Dátum zverejnenia: 2.12.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1000 € (Brutto), v závislosti od skúsenosti kandidáta