Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka pre podporu online obchodu s nemeckým jazykom
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1339 euro brutto
1339 euro brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš skúsenosti s administratívnou prácou a nemčina ti nerobí problém?
Láka ťa práca v oblasti online obchodu? Neváhaj a zašli svoj životopis.
Tvojou úlohou bude :
- zodpovednosť za obsah a formu reklamných prostriedkov,
- príprava a kontrola grafického a textového obsahu na online platforme,
- tvorba, preklad a úprava reklamných textov,
- spolupráca pri príprave predajných termínov,
- komunikácia a riešenie aktivít s ostatnými odbornými oddeleniami,
- administratívne činnosti na oddelení.
Láka ťa práca v oblasti online obchodu? Neváhaj a zašli svoj životopis.
Tvojou úlohou bude :
- zodpovednosť za obsah a formu reklamných prostriedkov,
- príprava a kontrola grafického a textového obsahu na online platforme,
- tvorba, preklad a úprava reklamných textov,
- spolupráca pri príprave predajných termínov,
- komunikácia a riešenie aktivít s ostatnými odbornými oddeleniami,
- administratívne činnosti na oddelení.
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilné zamestnanie v úspešnej a dynamickej spoločnosti,
- prvé štyri roky garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve,
- rovnaká mzda pre mužov a ženy,
- pracovný pomer na dobu neurčitú,
- príjemnú atmosféru v motivovanom tíme,
- prepracovaný systém zaškolenia metódou "Learning-by-doing",
- prepracovaný systém školení na ďalšie vzdelávanie,
- možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti a iných krajín,
- každá odpracovaná minúta zaplatená,
- doplnkové dôchodkové sporenie,
- sabbatical – dlhodobé neplatené voľno,
- karta Ticket Restaurant 4 € / deň,
- karta Multisport,
- deň plateného voľna pri príležitosti vlastnej svadby,
- narodeninový darček,
- darček pre budúcich rodičov,
- darček pre prvákov,
- vitamínový balíček, deň zdravia,
- letný tábor pre deti,
- firemné jubileum.
- prvé štyri roky garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve,
- rovnaká mzda pre mužov a ženy,
- pracovný pomer na dobu neurčitú,
- príjemnú atmosféru v motivovanom tíme,
- prepracovaný systém zaškolenia metódou "Learning-by-doing",
- prepracovaný systém školení na ďalšie vzdelávanie,
- možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti a iných krajín,
- každá odpracovaná minúta zaplatená,
- doplnkové dôchodkové sporenie,
- sabbatical – dlhodobé neplatené voľno,
- karta Ticket Restaurant 4 € / deň,
- karta Multisport,
- deň plateného voľna pri príležitosti vlastnej svadby,
- narodeninový darček,
- darček pre budúcich rodičov,
- darček pre prvákov,
- vitamínový balíček, deň zdravia,
- letný tábor pre deti,
- firemné jubileum.
Informácie o výberovom konaní
.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
.
.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- stredoškolské vzdelanie s maturitou
- minimálne 2 roky praxe v administratíve alebo VŠ vzdelanie
- znalosť nemeckého jazyka podmienkou
- záujem o online obchod
- samostatnosť
- chuť učiť sa nové veci
- minimálne 2 roky praxe v administratíve alebo VŠ vzdelanie
- znalosť nemeckého jazyka podmienkou
- záujem o online obchod
- samostatnosť
- chuť učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3779349
Dátum zverejnenia: 4.10.2019
2019-10-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1339 euro brutto