Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník - Back Office
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Komárno
Komárno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
800 € brutto/ mesiac (po troch mesiacoch je možnosť získavať variabilnú zložku)
800 € brutto/ mesiac (po troch mesiacoch je možnosť získavať variabilnú zložku)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zaznamenávanie údajov do internej databázy,
- správa formulárov určených k neskoršej fakturácii,
- niekoľkostupňová kontrola spracovania finálnych platobných požiadaviek,
- monitoring a následný záznam udelených platobných výnimiek a ich prípadné opravy
- dôsledná evidencia chybných formulárov do interného systému,
- reporting pochybení a následná oprava
- správa formulárov určených k neskoršej fakturácii,
- niekoľkostupňová kontrola spracovania finálnych platobných požiadaviek,
- monitoring a následný záznam udelených platobných výnimiek a ich prípadné opravy
- dôsledná evidencia chybných formulárov do interného systému,
- reporting pochybení a následná oprava
Zamestnanecké výhody, benefity
Náš klient ponúka široké spektrum výhod a benefitov, pričom medzi také najzaujímavejšie patria určite:
- stravné lístky hradené v plnom rozsahu,
- možnosť jazykového vzdelávania,
- “Sick-days“ a ešte k tomu o 3 dni viac dovolenky nad rámec Zákona,
- športové a relaxačné aktivity zabezpečí Multisport karta
a ďalšie...
- stravné lístky hradené v plnom rozsahu,
- možnosť jazykového vzdelávania,
- “Sick-days“ a ešte k tomu o 3 dni viac dovolenky nad rámec Zákona,
- športové a relaxačné aktivity zabezpečí Multisport karta
a ďalšie...
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kandidát by mal disponovať nasledujúcimi zručnosťami a vlastnosťami:
- min. 1. ročná prax na administratívnej pozícii
- aktívna komunikácia,
- proklientský prístup,
- flexibilný time management,
- pressure resistant,
- dynamický prístup k zadaným úlohám s dôrazom na plnenie stanovených termínov.
- min. 1. ročná prax na administratívnej pozícii
- aktívna komunikácia,
- proklientský prístup,
- flexibilný time management,
- pressure resistant,
- dynamický prístup k zadaným úlohám s dôrazom na plnenie stanovených termínov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3773933
Dátum zverejnenia: 27.9.2019
2019-09-27
lokalita: Komárno Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Obchodný referent, Office manager Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 € brutto/ mesiac (po troch mesiacoch je možnosť získavať variabilnú zložku)